har fået en skøn lille prinsesse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2012

M&R

JonTri skriver:

Tillykke!!!! Håber det er gået godt! Hvornår kom hun? Har kigget efter jer på 7;-)

Tusind tak.... det er så stort.... :-D hun kom den 17. Klokken 12:19 så lidt langt forløb... men røg på 7. Igen bagefter fordi jeg havde midstet lidt meget blod... men mandag kom vi over på hotellet... hvordan går det med dig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

M&R

LotusCPH skriver:

Fedt navn I har valgt Jer - Glæder mig til at se billeder af viduderet Dejligt at høre I kom igennem det SMUKT Igen tillykke 

Tusind tak:-) Der kommer lige lidt billeder og fb når vi er oven på:-)

Anmeld

22. juni 2012

JonTri

M&R skriver:

Tusind tak.... det er så stort.... :-D hun kom den 17. Klokken 12:19 så lidt langt forløb... men røg på 7. Igen bagefter fordi jeg havde midstet lidt meget blod... men mandag kom vi over på hotellet... hvordan går det med dig?

Vi kom hjem mandag. Det går fint herhjemme, men det kan godt være lidt hårdt med tre børn. I er vel også hjemme igen

Anmeld

23. juni 2012

M&R

JonTri skriver:

Vi kom hjem mandag. Det går fint herhjemme, men det kan godt være lidt hårdt med tre børn. I er vel også hjemme igen

Ja vi kom hjem tirsdag så det er dejligt:-) ku godt gorestille mig at det er lidt hårdt med tre børn... Her går det godt... vi kæmper lidt med det amning så det er lidt øv... men det skal nok komme..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. juni 2012

JonTri

M&R skriver:

Ja vi kom hjem tirsdag så det er dejligt:-) ku godt gorestille mig at det er lidt hårdt med tre børn... Her går det godt... vi kæmper lidt med det amning så det er lidt øv... men det skal nok komme..

Nårhhh hun ser skøn ud. Ja amning er hårdt arbejde og ikke så ligetil, men skønt når det lykkedes:-)

Anmeld

23. juni 2012

Sille86

M&R skriver:

Årh lille mus... tillykke... Kram

Anmeld

23. juni 2012

M&R

JonTri skriver:

Nårhhh hun ser skøn ud. Ja amning er hårdt arbejde og ikke så ligetil, men skønt når det lykkedes:-)

Ja lidt... hun har suttet underlæbe i maven så hun kan ikke få fat omkring min brystvorte... så bruger suttebrikker... f... jeg dys det er et helved.... det villr være så meget lettere uden og frygter virkelig at jeg aldrig kommer af med dem

Anmeld

23. juni 2012

M&R

Sille86 skriver:

Årh lille mus... tillykke... Kram

Tusind tak:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.