5 cm tykkere på maven :O gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. juni 2012

AAS

Hej skønne kvinder.

min dejlige kæreste og jeg er i fuld gang med PB og jeg er nu gået 8 dage over tid, dog stadig negative tests

jeg føler mig meget oppustet og har taget 5 cm på, på maven, hvilket jeg syntes er vildt meget efter som jeg ingen kilo har taget på :O hvis jeg er så heldig at være gravid så er jeg 5+1 idag.

jeg har også fået nogle ret tydlige blodåre på mine bryster, jeg syntes jeg tisser oftere end normalt og så har jeg jag og niv i underlivet/nederst i maven hver dag og næsten hele tiden. har også kvalme flere gange om dagen og halsbrand. igen af de her ting er noget jeg er vant til !! og har ingen tegn på at min mens er på vej..

mit spørgsmål er om der er andre som har oplevet dette med at have "vokset" så meget på maven så tidligt..???

Håber i vil hjælpe, har ingen tålmodighed tilbage, overhoved!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

Line8700

Altså kroppen kan jo utrolige ting, bla. bilde en ind at man er gravid. Og gør at man går over tid osv. Hvis jeg var dig ville jeg ringe til lægen og hører hvad du skal gøre, om de evt. vil teste dig.

men men men... for at der er en lille spire til jer

herfra

Anmeld

18. juni 2012

Pige2009

Line8700 skriver:

Altså kroppen kan jo utrolige ting, bla. bilde en ind at man er gravid. Og gør at man går over tid osv. Hvis jeg var dig ville jeg ringe til lægen og hører hvad du skal gøre, om de evt. vil teste dig.

men men men... for at der er en lille spire til jer

herfra

Nemlig

Anmeld

18. juni 2012

Camilla30

Du bliver nødt til at vente en lille uge og tage en ny test nogle producerer jo hcg lidt langsommere end andre og kan derfor først teste senere for du har en lille baby i maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.