det er ikke fair! (pive indlæg)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

971 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. juni 2012

lio

Ja, jeg har været så lucky lucky at undgå strækmærker, eller skal vi censurere og kalde dem "graviditets streger" men så liiige 1 uge op til termin, der begynder de så småt at titte frem som små blodsprængnings-lignende streger, jeg er syg af bekymring for hvornår de eksploderer og hvor grimt det skal blive.

Og hver gang noget (alle) bare river op i min bluse for at se maven tuder jeg indvendigt da jeg ikke har lyst til at vise de belastende streger, men kan folk rspektere dette, næææææ!!!!

Synes bare at en uge før termin er tarveligt, nu troede man jo lige at man var heldig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Ja, jeg har været så lucky lucky at undgå strækmærker, eller skal vi censurere og kalde dem "graviditets streger" men så liiige 1 uge op til termin, der begynder de så småt at titte frem som små blodsprængnings-lignende streger, jeg er syg af bekymring for hvornår de eksploderer og hvor grimt det skal blive.

Og hver gang noget (alle) bare river op i min bluse for at se maven tuder jeg indvendigt da jeg ikke har lyst til at vise de belastende streger, men kan folk rspektere dette, næææææ!!!!

Synes bare at en uge før termin er tarveligt, nu troede man jo lige at man var heldig.

Hiver folk bare op i din bluse? Det er da bare en anelse respektløst!

Anmeld

18. juni 2012

lio

Team Putte skriver:

Hiver folk bare op i din bluse? Det er da bare en anelse respektløst!

Ja, altså ikke fremmede, men veninder o.lign. godtager ikke et skridt tilbage, med et "nej" på læberne og en hånd fast på blusen... "Ej jeg ska da liiiige se din mave..."

Anmeld

18. juni 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Ja, altså ikke fremmede, men veninder o.lign. godtager ikke et skridt tilbage, med et "nej" på læberne og en hånd fast på blusen... "Ej jeg ska da liiiige se din mave..."

Det gør det da ik mindre respektløst at det er nogle man kender der gør det

Små børn er okay fordi de bare er så umiddelbare på det punkt, men alt over 4 år er respektløst efter min mening!

Anmeld

18. juni 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Små børn er okay fordi de bare er så umiddelbare på det punkt, men alt over 4 år er respektløst efter min mening!

ja det er da lidt tarveligt - også når du siger fra. Man går da heller ik hen til en der ik er gravid og løfter op i deres bluse. Det er jo alligevel noget der er lidt privat. Eller ka være det. 

Men altså det emd mærkerne - de fleste forsvinder og bliver ikke så tydelige efter fødslen siger de kloge. Må tage dem på ordet. 

Har selv fået nogle små røde mærker på venstre hofte igår - troede ellers også jeg slap fri. MEn næ nej  

Men resultatet af de mærker er jo en lille fantastisk styks baby :0)

Anmeld

18. juni 2012

lio

LotusCPH skriver:

ja det er da lidt tarveligt - også når du siger fra. Man går da heller ik hen til en der ik er gravid og løfter op i deres bluse. Det er jo alligevel noget der er lidt privat. Eller ka være det. 

Men altså det emd mærkerne - de fleste forsvinder og bliver ikke så tydelige efter fødslen siger de kloge. Må tage dem på ordet. 

Har selv fået nogle små røde mærker på venstre hofte igår - troede ellers også jeg slap fri. MEn næ nej  

Men resultatet af de mærker er jo en lille fantastisk styks baby :0)

Jeg kan altid se de har været der  Men ja man får jo noget uundværligt ud af det, nemlig den lille søde baby.

Anmeld

18. juni 2012

lio

Team Putte skriver:

Så er det ikke bare mig der tænker sådan

Anmeld

18. juni 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Så er det ikke bare mig der tænker sådan

Overhoved ik.. Det er jo din krop uanset om du er gravid eller ej!

Det er jo forskelligt hvordan man har det med det hele og det skal da accepteres uden spørgsmål hvis man ik kan li' det!

Anmeld

18. juni 2012

lio

Team Putte skriver:

Overhoved ik.. Det er jo din krop uanset om du er gravid eller ej!

Det er jo forskelligt hvordan man har det med det hele og det skal da accepteres uden spørgsmål hvis man ik kan li' det!

Anmeld

18. juni 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.