kan i hjælpe ang skindfutter og Vanessa's fødder???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. juni 2012

NessaXenia

Altså nu er Vanessa startet i Dagpleje, og bruger skindfutter som sutsko, hun er ved at lære at gå og jeg er i tvivl om hendes skindfutter skal være 1½ cm fra tå til skosnuden..eller om de skal sidde ud til tæerne?
hun har et par i str 18/19 som sidder 'fast' om hendes fod og tæerne går ud til enden, hun har ligeledes et par i 20 som hun trædder på det bagerste af skoen altså hun jogger dem skævt og træder på det der er op om fodden..

Hjælp ved ik lige hvad jeg skal give hende på..

Hun har lige været meget meget syg i 1½ uge og hoster og snotter stadig så hun skal ha sutsko på..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

Rebecca55

Uden at have forstand på det, er min første tanke at hun skal have dem på du synes hun går bedst i.  Det gør jeg med vores 3 guldklumper.

Anmeld

17. juni 2012

NessaXenia

Rebecca55 skriver:

Uden at have forstand på det, er min første tanke at hun skal have dem på du synes hun går bedst i.  Det gør jeg med vores 3 guldklumper.

er bare bange for at hendes tæer bliver mast i dem str 19, men i str 20/21 træder hun dem skævt og det gør det vel ikke nemmere at lære og gå.. hmm..

tak for svaret..

Anmeld

17. juni 2012

AnneL

VanessaBaby skriver:

Altså nu er Vanessa startet i Dagpleje, og bruger skindfutter som sutsko, hun er ved at lære at gå og jeg er i tvivl om hendes skindfutter skal være 1½ cm fra tå til skosnuden..eller om de skal sidde ud til tæerne?
hun har et par i str 18/19 som sidder 'fast' om hendes fod og tæerne går ud til enden, hun har ligeledes et par i 20 som hun trædder på det bagerste af skoen altså hun jogger dem skævt og træder på det der er op om fodden..

Hjælp ved ik lige hvad jeg skal give hende på..

Hun har lige været meget meget syg i 1½ uge og hoster og snotter stadig så hun skal ha sutsko på..

Når de stadig er lidt usikre på benene, må skoene ikke være for store. Men det er jo vigtigt at hun har nogle sutsko der støtter hende ordentligt, og måske skindsutterne ikke er de rigtige for hende?
Hvis det var mig ville jeg tage hende med i en børne sko forretning og finde de sutsko der passer bedst til hendes fødder :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.