Ikke for sarte ! Billede..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2012

Kamulla

selvfølgelig får du ægløsning selvom du er på p-piller, men p-pillen skulle gøre at ægget ikke sætter sig fast = bliver til en graviditet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

Anonym trådstarter

Kamulla skriver:

selvfølgelig får du ægløsning selvom du er på p-piller, men p-pillen skulle gøre at ægget ikke sætter sig fast = bliver til en graviditet

Nå for sørensen.. Ja der kan man bare se. Så blev jeg også lidt klogere idag

Anmeld

17. juni 2012

Miss Church

Kamulla skriver:

Arg?! 
Det kan ske at man får ægløsning, men tror ikke det er normalen?  

1. P-piller forhindrer ægløsning ved at blokere for dannelsen af de overordnede kønshormoner. Uden overordnede kønshormoner kommer der ikke ægløsning i ægstokkene
  2. P-piller påvirker slimhinden i livmoderen på en sådan måde, at et evt. befrugtet æg ikke kan sætte sig fast og udvikle sig
  3. P-piller gør slimen i livmoderhalskanalen sej og uigennemtrængelig for sædceller

Anmeld

17. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg må bare gå ud fra at mine p piller sikre mig Tak !

Anmeld

18. juni 2012

Tona

Anonym skriver:

Ja jeg undskylder at i skulle være mine ofre, men jeg føler at dette er stedet hvor jeg kan få svar ..

Jeg syntes at mit udflåd ser MEGET underligt ud idag... ! Jeg har været på p-piller siden jeg fødte mit barn.. Det er godt og vel i 1 år og 8 måneder ..

Har i et svar på hvordan pokker det kan komme til at se sådan ud ??

Undskyld !

Det der det ligner virkelig ægløsnings slim rigtig meget (selv om du er på p piller)  

Anmeld

18. juni 2012

MorDk

Ægløsningsslim tænker jeg.... og jo selvom du er på P-piller så ændre sekretet sig i skeden altså under din cyklus.

Anmeld

18. juni 2012

Miss-86

Anonym skriver:

Ja jeg undskylder at i skulle være mine ofre, men jeg føler at dette er stedet hvor jeg kan få svar ..

Jeg syntes at mit udflåd ser MEGET underligt ud idag... ! Jeg har været på p-piller siden jeg fødte mit barn.. Det er godt og vel i 1 år og 8 måneder ..

Har i et svar på hvordan pokker det kan komme til at se sådan ud ??

Undskyld !

Så er det godt vi ikke er sarte
Jeg vil sige at det også ser sådan ud, når jeg har ægløsning (tager dog ikke p-piller)

Anmeld

18. juni 2012

Kay

Anonym skriver:

Det håber jeg godt nok ikke !

Jeg er jo på p-piller .. Troede ikke man fik ægløsning på p-piller ? Åh gud..

Manden og jeg sexede igår..

sæd rester det er helt normalt at man får en gang i mellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.