Begynder at græde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

778 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. juni 2012

Anonym trådstarter

Er forhåbentlig gravid   Men tør ikke teste endnu

Jeg er simpelthen begyndt at tude så meget i løbet af den sidste uge. Der skal ingen ting til, så får jeg tåre i øjene  Har lige set en fødsel i TV'et og her sidder jeg med vand i øjnene hehe. 

Andre som har oplevet det i graviditeten? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

MorDk

Jeg har altid været meget følsom. MEN efter jeg er blevet mor er det helt galt! Og nu venter jeg nr. 2 og jeg tuder over alt muligt!

Anmeld

17. juni 2012

Clisolka

Er forhåbentlig gravid   Men tør ikke teste endnu

Jeg er simpelthen begyndt at tude så meget i løbet af den sidste uge. Der skal ingen ting til, så får jeg tåre i øjene  Har lige set en fødsel i TV'et og her sidder jeg med vand i øjnene hehe. 

Andre som har oplevet det i graviditeten? 

Uha ja det er meget normalt  Jeg begyndte også at græde til en film inden jeg vidste at jeg var gravid - så forstod jeg bedre  Det bliver værre efter man er blevet mor 

Anmeld

17. juni 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Jeg har altid været meget følsom. MEN efter jeg er blevet mor er det helt galt! Og nu venter jeg nr. 2 og jeg tuder over alt muligt!

Hehe jeg er også selv meget følsom. Men håber det her skyldes en graviditet ellers er den da helt gal med mig  I dag fik jeg endda tåre i øjene, da jeg så en mand, som havde et handicap. 

Tillykke med din nr. 2  

Anmeld

17. juni 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Uha ja det er meget normalt  Jeg begyndte også at græde til en film inden jeg vidste at jeg var gravid - så forstod jeg bedre  Det bliver værre efter man er blevet mor 

Århhh jeg håber også det er derfor jeg tuder hele tiden  Hehe så må jeg hellere begynde at forberede mig

Tak for dit svar

Anmeld

17. juni 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Århhh jeg håber også det er derfor jeg tuder hele tiden  Hehe så må jeg hellere begynde at forberede mig

Tak for dit svar

Kan du SÅ få taget en test 

Anmeld

17. juni 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Kan du SÅ få taget en test 

Hihi jeg tror jeg venter til i morgen eller tirsdag Er så bange for at blive skuffet 

Anmeld

17. juni 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Hihi jeg tror jeg venter til i morgen eller tirsdag Er så bange for at blive skuffet 

Det kender jeg godt 

Anmeld

17. juni 2012

babymus77

Jeg er også en tude Marie:-) :-) Sådan er det bare når vi er gravide;-)

Anmeld

17. juni 2012

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

Jeg er også en tude Marie:-) :-) Sådan er det bare når vi er gravide;-)

Hihi Jeg håber også det er derfor jeg tuder 

Tak for dit svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.