Har i prøvet det samme ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. juni 2012

Levi&LilysMor

Hej alle mødre.

Problemet er det, at min søn på 8 mdr ikke vil spise alm mad. Det har han ikke rigtig gidet i en uges tid ca nu, nogle gange vil han godt have lidt men han plejer altså at spise om formiddagen til middag og aftensmad og plejer at spise en god portion, men nu græder han hvis man bare stiller det foran ham.

Idag har han f.eks fået øllebrød m. fløde i i formiddags og ellers har han kun villet have flaske. det fik han kl. 06.00, 12.00 en smule kl 14.00 og nu her kl 19.00... Han har også en smule feber 38,1 og så er hans mave ikke for god, aff. er gulligt/grønligt så noget med maven må han have...

Skal vi gå til lægen med ham ? og hvad gør han hvis vi gør det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

MorDk

Måske der er tænder på vej? Måske han har lidt ondt i munden/gummerne?

Anmeld

17. juni 2012

SaNiNa

Tænder tænker jeg.

hans mave er nok fordi han har fået flaske.

men jeg ville nok først kontakte lægen hvis det forsatte 1-2 dage endnu

Anmeld

17. juni 2012

L&V

MorDk skriver:

Det var os lige min første tanke.. Sådan reagere Laura i hvert fald når det er

Anmeld

17. juni 2012

Julemusen

Ej hvor spøjst! Min søn er også 8 måneder og oplever præcis det samme. Han har dog i de sidste 3 dage fået 3 tænder så ved at det er derfor. Prøv med en kold våd klud at bide i og en skive agurk. Ellers bruger vi en salve som kan købes i håndkøb på apoteket. Det får han på en halv time før han får mad og så spiser han uden at græde

Anmeld

17. juni 2012

TrineMine86

LevisMor skriver:

Hej alle mødre.

Problemet er det, at min søn på 8 mdr ikke vil spise alm mad. Det har han ikke rigtig gidet i en uges tid ca nu, nogle gange vil han godt have lidt men han plejer altså at spise om formiddagen til middag og aftensmad og plejer at spise en god portion, men nu græder han hvis man bare stiller det foran ham.

Idag har han f.eks fået øllebrød m. fløde i i formiddags og ellers har han kun villet have flaske. det fik han kl. 06.00, 12.00 en smule kl 14.00 og nu her kl 19.00... Han har også en smule feber 38,1 og så er hans mave ikke for god, aff. er gulligt/grønligt så noget med maven må han have...

Skal vi gå til lægen med ham ? og hvad gør han hvis vi gør det ?

Magnus har lige været syg med feber og fik efterfølgende røde knopper/prikker over hele kroppen, fandt ud af at der er sådan en virus i omløb, næsten alle børnene i min mødregruppe har haft den, og da han havde det, da ville han faktisk også kun have sin flaske, og Magnus plejer at ELSKE mad..

men jeg ville lige se tiden an lidt, og se om det ikke bliver bedre, så længe de får flaske osv så ville jeg ikke være helt vildt bekymret..

Anmeld

17. juni 2012

Levi&LilysMor

Kitty-Katten skriver:

Ej hvor spøjst! Min søn er også 8 måneder og oplever præcis det samme. Han har dog i de sidste 3 dage fået 3 tænder så ved at det er derfor. Prøv med en kold våd klud at bide i og en skive agurk. Ellers bruger vi en salve som kan købes i håndkøb på apoteket. Det får han på en halv time før han får mad og så spiser han uden at græde

Vi troede også først han skulle til at få en 3 tand, han har de 2 i undermunden, men den kom aldrig han var nemlig oppe på 39,8 i feber for 1 uges tid siden... vi har noget lokalt bedøvende salve vi bruger til når vi kan se det er en tand som er ved at bryde frem 

Men må lige se om det bliver ved for ellers må vi da til lægen, det er virkelig træls for ham og også for os

Anmeld

17. juni 2012

Levi&LilysMor

TrineMine86 skriver:

Magnus har lige været syg med feber og fik efterfølgende røde knopper/prikker over hele kroppen, fandt ud af at der er sådan en virus i omløb, næsten alle børnene i min mødregruppe har haft den, og da han havde det, da ville han faktisk også kun have sin flaske, og Magnus plejer at ELSKE mad..

men jeg ville lige se tiden an lidt, og se om det ikke bliver bedre, så længe de får flaske osv så ville jeg ikke være helt vildt bekymret..

Åhha det må vi prøve, kan være det lyder stridt men jeg var godt træt af alt det pyller, det kan blive for meget til sidst, men synes også det er synd for ham....

Anmeld

17. juni 2012

Levi&LilysMor

MorDk skriver:

Han har de 2 første tænder og der gik der 1-2 dage og så var de fremme, og tjekker hver dag der er intet at se endnu med den 3 ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.