har i det også på den måde???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.836 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. juni 2012

ønskebørn74

jeg er bare så træt.. må tage mig mindst 1 lur om dagen..

og så rumler det i understellet..

og jeg skal tisse konstant..

og kvalmen er så småt begyndt..

og lugte jeg bare ikke kan klare..

hvordan har i andre det???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78

Hej

Jeg skal også tisse meget mere, end jeg plejer - og jeg plejer ikke at tisse ret mange gange på en dag - som regl 1-3 gange. Nu tisser jeg nok 6-7 gange. Sådan var det også de to første gange. Jeg har haft meget ømme bryster, men det er egentlig stoppet lidt igen.. Og så er jeg VILDT tørstig - hele tiden!! Jeg er mere træt end normalt, men ikke slemt endnu

Jeg har lidt kvalme/madlede, men ikke voldsomt. Jeg har også haft en masse murren i underlivet, men det er mere gået over i at jeg føler mig oppustet. Jeg er bange for, at man kommer til at kunne se det endnu tidligere end sidst....

Første gang tod vi det første mavebillede uge 19+0, anden gang uge 9+0, og jeg synes min mave allerede har ændret lidt facon Meen lad os nu se

Knus Carina

/ Taco78 

Anmeld

17. juni 2012

Ellim

åh jeg har det på præcis samme måde.. tisser dog ikke mere end normalt..

Men jeg er lykkelig over symptomerne.. hehe.. helt skørt..

Anmeld

17. juni 2012

Fine_007

Jeg glæder mig til at opleve sådan rigtige symtomer..  

Det eneste anderledes her er, at jeg har en meget underlig følelse i underlivet, og så ellers en fornemmelse af, at noget er helt anderledes end det plejer at være.. altså på en god måde  

Anmeld

17. juni 2012

VIPpigen

Velkommen til graviditeten.... Det er helt normalt... Jeg sov gerne 2 gange om dagen af et par timers varighed. Jeg var røv træt indtil jeg nåede uge 12+... Kvalme... Yep, det var der det begyndte at dæmre det måske kunne være en graviditet. Jeg testede en uge efter forventet mens, og kun fordi meningerne pressede på. Jeg var da ikke gravid. Det var først da jeg begyndte at reagere med kvalme og ubehag ved måltiderne og jeg rendte på toilet konstant, at det kunne da faktisk godt være der var en lille på vej...

Mellem uge 5 og 12 blødte jeg, og var til 2 trykhedsscanninger, den sidste kun 4-5 dage før nf scanning... Så alt det du oplever er normalt... Hvis du er så uheldig som jeg, så vil du inden længe få en metal smag i munden, og det er lige meget hvad du spiser eller drikker :-S

Held og lykke med det lille spir. Jeg krydser alt for jer...

Anmeld

18. juni 2012

Anasmor

Uh det husker jeg godt. Hadede lugten af kød der blev brunet, råt kyllingekød, og især lugten af lasagne kunne jeg slet ikke klare uden at skulle ofre til den store porcelænstønde.

Og havde også kvalme til uge 26, og var dødsens træt, så selvom det var SÅ hårdt, så var det det hele værd, har idag den smukkeste dejligste Prinsesse Rapunzel ( kalder vi hende pga hendes lange hår )

Anmeld

18. juni 2012

ønskebørn74

Anasmor skriver:

Uh det husker jeg godt. Hadede lugten af kød der blev brunet, råt kyllingekød, og især lugten af lasagne kunne jeg slet ikke klare uden at skulle ofre til den store porcelænstønde.

Og havde også kvalme til uge 26, og var dødsens træt, så selvom det var SÅ hårdt, så var det det hele værd, har idag den smukkeste dejligste Prinsesse Rapunzel ( kalder vi hende pga hendes lange hår )

lige nu er jeg bare nervøs.. skubbede hårdt med en fod til noget her til aften.. og det gav et kæmpe jag deroppe.. og nu føles det på samme måde som sidst jeg mistede..

det hævede i skeden er gået væk og jeg har smerter..

Anmeld

18. juni 2012

Anasmor

lige nu er jeg bare nervøs.. skubbede hårdt med en fod til noget her til aften.. og det gav et kæmpe jag deroppe.. og nu føles det på samme måde som sidst jeg mistede..

det hævede i skeden er gået væk og jeg har smerter..

Anmeld

19. juni 2012

lenemor77

Ha ha. Ja man glemmer hurtigt. Har en datter på 4 - og havde fuldstændig glemt hvor meget ens krop reagerer.

Jeg er ved at tude hver morgen når jeg står op. Mine babser er lige så ømme, som da de blev opereret for 12 år siden... Kan slet ikke holde det ud. Maven rumler, jeg er evigt træt og fandme..... mine bukser strammer allerede..... Helt ærligt - er sgu da knap nok blevet gravid...... Sidst jeg var gravid kunne jeg passe mit tøj til den sidste dag - intet ventetøj.... Jeg overlever sgu da ikke til uge 12 før jeg må opgive kampen mod bukserne....

Heldigvis tyder det på, at jeg indtil videre er sluppet fra kvalmen... Sidste gang tabte jeg 10 kilo i løbet af 3 mdr. Havde så meget mavesyre, at jeg følte jeg var ved at blive kvalt - og så havde jeg så lige hel-dags-kvalme.....

Anmeld

23. juni 2012

Sunsmile

Jeg havde ømme bryster allerede en uge før mens og de blev bare mere ømme dag for dag, nu har det så dæmpet sig lidt. Jeg har oplevet meget oppustethed og fordøjelses problemer. Kan mærke der er gang i underlivet, føler til tider sult selvom jeg næsten lige har spist og trænger også lige til en time på langs når jeg kommer hjem fra arbejde. Igår havde jeg mig også lige en tudetur på en times tid, så der er gang i hormonerne.
Spændende at høre hvad i andre oplever af symptomer sys jo det er fedt med de her symptomer, så ka jeg da mærke jeg er gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.