Vi er lige flyttet i nyt hus, så det hele er gået op i indretning, lave have osv.!
Nogle gange har jeg nærmest helt glemt, at jeg er gravid, fordi jeg har været så travlt beskæftiget med hus, have og de tre store! Jeg er 24+6 idag, så jeg tager mig selv i, at jeg skal huske at nyde det, for det bliver jo mit sidste barn...
Jeg er en total sentimental type, som kan tude ved tanken, om at nu er det sidste gang, jeg har haft oplevelsen ved at stå med en positiv test, sidste gang jeg skal være gravid, amme osv.
Men altså når det så er sagt, er jeg også afklaret med det - 4 er rigeligt, så vi stopper her!
Ida er jo kun 16 mdr., så vi har det meste fra hende. Jeg har købt en enkelt pakke sutter, og lidt brugt drengetøj i str. 56 og 62. Jeg har dog ikke overblik over, hvor meget og hvor lidt mere, jeg skal have fat i, men jeg venter, til jeg er gået på barsel. Jeg plejer at gå mindst to uger over, så jeg skulle jo gerne have god tid, til at få det på plads!
Vi har købt barnevogn for lang tid siden, da der var lagersalg i Aalborg, og vi kunne få den billig.
Vi mangler en seng, men vi køber bare en i IKEA mage til Idas. Aldersforskellen på de to bliver jo "desværre" kun 20 mdr., så Ida er stadig så lille, at hun selv skal bruge både barnevogn og seng, så vi har været nødt til at anskaffe os en mere af begge dele.
Hmm, ellers ved jeg ikke rigtig, hvad vi mangler...
Jeg har hentet de gratis startpakker i Matas, Babysam og Rema 1000, så de er på plads!
Liberos får man først brev om lidt senere, så det venter jeg på!
Fysisk har jeg det stadig ok - jeg plejer heldigvis ikke at fejle noget, og det gør jeg heller ikke nu, bortset fra lidt vand i benene, når vi når til aften.
Dog synes jeg, at maven er ved at være stor, og det kan være lidt hårdt at sidde ned 7 timer om dagen, som jeg gør på mit arbejde, men om fire uger har jeg heldigvis tre ugers sommerferie efterfulgt af fire ugers job, hvorefter den står på barsel!

Så i alt har jeg faktisk kun 8 ugers arbejde tilbage.
Du er da heldig, Christina, at du allerede er gået på barsel nu.
Er det pga. studier, og at du så ikke kan nå at gå i gang med det næste semester? Hvad studerer du forresten? Jeg kan ikke huske, om du har skrevet det et andet sted!
Hvordan gik det hos lægen idag?