6 cases er klar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

495 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. juni 2012

An&Jo

Jeg er FÆRDIG, ihvertfald med mine cases..

Om jeg så er klar mentalt det er det store spørgsmål.. jeg kan de fleste beløb i hovedet af dem som vi skal kunne, men om jeg også kan det imorgen når/hvis jeg bliver spurgt ind til dem er det store spørgsmål..

Jeg frygter dog at trække noget der omhandler de forskellige lånetyper, for er slet ikke inde i hvad forskellene er på dem..

Jeg hader eksamen, og imorgen skal bare overståes.. :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

Om jeg så er klar mentalt det er det store spørgsmål.. jeg kan de fleste beløb i hovedet af dem som vi skal kunne, men om jeg også kan det imorgen når/hvis jeg bliver spurgt ind til dem er det store spørgsmål..

Jeg frygter dog at trække noget der omhandler de forskellige lånetyper, for er slet ikke inde i hvad forskellene er på dem..

Det er godt du er færdig.. Så er jeg sikker på du nok skal klare den .,.

Jeg krydser i hvert fald fingre for dig .. 

Anmeld

17. juni 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Det er godt du er færdig.. Så er jeg sikker på du nok skal klare den .,.

Jeg krydser i hvert fald fingre for dig .. 

Takker..

Jaa det er fantastisk at være færdig, det er en god følelse, og så er jeg ovenikøbet færdig i ret god tid..

Er dog glad for at vi imorgen, går ind og trækker en af dem, og så har vi en halv time til lige at kigge på den vi trækker én gang til..

Anmeld

17. juni 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

Takker..

Jaa det er fantastisk at være færdig, det er en god følelse, og så er jeg ovenikøbet færdig i ret god tid..

Er dog glad for at vi imorgen, går ind og trækker en af dem, og så har vi en halv time til lige at kigge på den vi trækker én gang til..

Nååeh det er da dejligt.. At i lige har lidt betænkningstid ..  

Anmeld

17. juni 2012

dukke

An&Jo skriver:

held og lykke  du kan godt klare det

jeg skal også op i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.