Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Månsson skriver: Det var os det jeg fik at vide da jeg kørte galt og fik et ordentligt slag i maven.. Altså efter 4 timer var risikoen minimal
Det var os det jeg fik at vide da jeg kørte galt og fik et ordentligt slag i maven.. Altså efter 4 timer var risikoen minimal
Åh skønt - mente nok det var 4 timer så kan man nemlig lidt bedre slappe af nu synes jeg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lone H. skriver: Jeg ville hvis jeg var dig ringe til fg bare for en sikkerheds skyld, der er ingen der siger det er det der er galt, men ville hvertfald bare li snakke med dem men min Jm sagde til mig at hun heller ville have at jeg ringede en gang for meget til fg end en gang for lidt
Jeg ville hvis jeg var dig ringe til fg bare for en sikkerheds skyld, der er ingen der siger det er det der er galt, men ville hvertfald bare li snakke med dem men min Jm sagde til mig at hun heller ville have at jeg ringede en gang for meget til fg end en gang for lidt
Jeg skrev mails med min jordemor - det hjalp og har ikke smerter mere og heller ingen andre tegn på noget galt glæder mig bare til hun kommer ud snaaart så man ikke skal passe sådan på sig selv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128