Huskelisten til vordende forældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2012

Muffin_girl

Babymor2010 skriver:

Hun bliver jo alt for hurtig stor - og så kan mor lige nå at smide lidt ekstra kg inden 

Ja børn vokser skam derud af.. Man kan slet ikke følge med..  

Kan huske da min niece blev født, og nu er hun 10 år .. 

Jeg gad også gerne tabe mig 10 kg.. Men puha det er svært.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

Clisolka

Ja børn vokser skam derud af.. Man kan slet ikke følge med..  

Kan huske da min niece blev født, og nu er hun 10 år .. 

Jeg gad også gerne tabe mig 10 kg.. Men puha det er svært.. 

Ja, det går alt for hurtigt....

Jeg har lige fået konstateret sukkersyge, så nu kommer vægten automatisk den anden vej  Det skal jeg også lige have styr på inden vi begynder PB 

Anmeld

17. juni 2012

Muffin_girl

Babymor2010 skriver:

Ja, det går alt for hurtigt....

Jeg har lige fået konstateret sukkersyge, så nu kommer vægten automatisk den anden vej  Det skal jeg også lige have styr på inden vi begynder PB 

Jeg føler mig i hvert fald lige pludselig gammel ..  

Ja jeg læste godt du havde fået det, hvad spiser du så som erstatning ??? Jeg er så sukkerafhængig efter jeg ikke må få det .. !!! 

Anmeld

17. juni 2012

Clisolka

AalborgPigen skriver:

Jeg føler mig i hvert fald lige pludselig gammel ..  

Ja jeg læste godt du havde fået det, hvad spiser du så som erstatning ??? Jeg er så sukkerafhængig efter jeg ikke må få det .. !!! 

Jamen til at starte med så er jeg kommet på Metformin - det er type 2 jeg har fået, så det er ikke insulinkrævende lige pt. (jeg havde det jo også som gravid, og der fik jeg insulin)

Jeg skal blot sørge for at holde øje med mit blodsukker, og holde mig væk fra alt det søde og fede mad  Dét kan godt være lidt af en udfordring engang imellem 

Anmeld

17. juni 2012

Muffin_girl

Babymor2010 skriver:

Jamen til at starte med så er jeg kommet på Metformin - det er type 2 jeg har fået, så det er ikke insulinkrævende lige pt. (jeg havde det jo også som gravid, og der fik jeg insulin)

Jeg skal blot sørge for at holde øje med mit blodsukker, og holde mig væk fra alt det søde og fede mad  Dét kan godt være lidt af en udfordring engang imellem 

Okay . Så håber jeg du får det bedre .. Jeg syntes det er en KÆMPE udfordring. Jeg har jo selv en sygdom, så jeg skal prøve at undgå hvedemel, light produkter og sukker.. Syntes dælme det er en hård nyser .. Jeg kan ikke tænke på andet end COLA !!! Og så har jeg sådan lyst til en herre stor klam kage !!!  

Anmeld

17. juni 2012

Clisolka

AalborgPigen skriver:

Okay . Så håber jeg du får det bedre .. Jeg syntes det er en KÆMPE udfordring. Jeg har jo selv en sygdom, så jeg skal prøve at undgå hvedemel, light produkter og sukker.. Syntes dælme det er en hård nyser .. Jeg kan ikke tænke på andet end COLA !!! Og så har jeg sådan lyst til en herre stor klam kage !!!  

Jeg er blevet bedre til det med sukker efter jeg tog en kold tyrker for et par måneder siden... Nu er jeg ikke så sukkerafhængig mere - og jeg kan mærke at Metforminen hjælper lidt på det også 

Anmeld

17. juni 2012

Muffin_girl

Babymor2010 skriver:

Jeg er blevet bedre til det med sukker efter jeg tog en kold tyrker for et par måneder siden... Nu er jeg ikke så sukkerafhængig mere - og jeg kan mærke at Metforminen hjælper lidt på det også 

Ej hvor dejligt for dig ..

Anmeld

17. juni 2012

Solstrålebørn

17. juni 2012

Muffin_girl

Solstrålebørn skriver:

Tak søde 

Anmeld

17. juni 2012

An&Jo

ønskebarn74 skriver:

der mangler bleer i tasken til sygehuset.. en sut.. og bind til mor..

Bleer og bind har sygehusene, så tror det er derfor det ikke står på listen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.