wii fit??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

581 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. april 2009

Bamseboet :D

Hejsa

Jeg SKAL igang igen. fra i morgen er det SLUT med sukker og andre søde sager !!

og så skal jeg ha købt en wii + fit som jeg skal "lege" med i 1-2 timer om dagen... men er der andet jeg skal købe til wiièn??

Jeg skal tabe ca 20 kg. er der andre der skal tabe meget der vil være med, så kan vi støtte hinanden !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2009

4xGreve

jeg vil sige du også evt. skla købe et familie trænings spil der er f.eks family trainer der er et aktivt og sjovt spil for hele familien...
Og hvis det var mig der skulle tabe 20kg og skulle holde det så vil jeg ikke starte på 1-2 timer om dagen men starte langsomt op (det er også bedst for din krop) og hvis du bruger de trænings muligheder der er på en wii fit behøver du slet heller ikke så lang tid per. dag..
der udover vil jeg heller ikke skære søde sager helt væk (for det er efter min mening tit det der gør folk de falder i igen) skær det ned til kun 1 dag om uge (f.eks lørdag) også sig at den dag efter kl 20:00 er intet sødt forbudt, også sid og hyg dig med det den dag, men kun den ene dag om ugen...
På den måde tror jeg det gør det nemmer og sjover, og det er der rigtig mange der har tabt sig på og har kunne holde...! evt. mig selv..
det vil være sådan jeg vil gøre det hvis det var mig!

Men held og lykke...

Anmeld

29. april 2009

LotteGabriella

Bamseboet :D skriver:

Hejsa

Jeg SKAL igang igen. fra i morgen er det SLUT med sukker og andre søde sager !!

og så skal jeg ha købt en wii + fit som jeg skal "lege" med i 1-2 timer om dagen... men er der andet jeg skal købe til wiièn??

Jeg skal tabe ca 20 kg. er der andre der skal tabe meget der vil være med, så kan vi støtte hinanden !!

jeg ville rigtig gerne være med til at lege med wiien men der er sgu lidt langt, sådan ca. 400 km

Anmeld

29. april 2009

Rasmine

LotteGabriella skriver:

jeg ville rigtig gerne være med til at lege med wiien men der er sgu lidt langt, sådan ca. 400 km

Så er det jo smart man kan mødes virtuelt.

Anmeld

29. april 2009

MariaMus

Jeg havde tænkt mig at købe en wii fit imorgen, har længe ønsket mig en. Skal tabe mig 10 kg inden at jeg skal giftes den 19. juli, har allerede tabt 3 kg

Anmeld

29. april 2009

Fiona78

WiitrioeN skriver:

jeg vil sige du også evt. skla købe et familie trænings spil der er f.eks family trainer der er et aktivt og sjovt spil for hele familien...
Og hvis det var mig der skulle tabe 20kg og skulle holde det så vil jeg ikke starte på 1-2 timer om dagen men starte langsomt op (det er også bedst for din krop) og hvis du bruger de trænings muligheder der er på en wii fit behøver du slet heller ikke så lang tid per. dag..
der udover vil jeg heller ikke skære søde sager helt væk (for det er efter min mening tit det der gør folk de falder i igen) skær det ned til kun 1 dag om uge (f.eks lørdag) også sig at den dag efter kl 20:00 er intet sødt forbudt, også sid og hyg dig med det den dag, men kun den ene dag om ugen...
På den måde tror jeg det gør det nemmer og sjover, og det er der rigtig mange der har tabt sig på og har kunne holde...! evt. mig selv..
det vil være sådan jeg vil gøre det hvis det var mig!

Men held og lykke...

Jeg har gjort det at jeg i har skrevet de søde sager ned jeg har fået lyst til i løbet af ugen og så om lørdagen har jeg valgt de to ting jeg har mest lyst til på det tidspunkt og så virkelig nydt det og det har virket godt for mig

Mvh Pia, der har tabt 10 kg siden januar

Anmeld

30. april 2009

4xGreve

Det syntes jeg lyder som en rigtig go ide, edt tror jeg jeg skal prøve hehe...
Og det er flot at du har tabt så meget...

Anmeld

30. april 2009

MaleneGærup

Synes at det er en rigtig god ide med wii fit. Jeg har den selv og har brugt den meget (knap så meget nu hvor det er blevet godt vejr) men ikke nok med at man bliver i bedre form, ens balance og holdning kan også blive bedre og det er jo absolut et plus.
Jeg synes også at det er motiverende at jo bedrer man bliver jo flere baner bliver der åbnet.
Så alt i alt synes jeg bestemt det er en god ide.

Anmeld

30. april 2009

Fiona78

WiitrioeN skriver:

Det syntes jeg lyder som en rigtig go ide, edt tror jeg jeg skal prøve hehe...
Og det er flot at du har tabt så meget...

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.