Nogle der har forstand på Trendsaels ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. juni 2012

mukka88

Hej

Jeg har søndag aften (for en uge siden) købt en bryst pumpe på Trendsaels, og da jeg køber den, skal sælge jo sende den i mellem 1-3 dage.. også burde jeg jo længe havde haft den. Har prøvet at konatakte sælge på mobil og sende en besked på hjemmesiden, men intet svar..

Er sørme da helt bange for at jeg er blevet snydt! 

Hvad kan jeg gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

Sildefisk

Sælger SKAL ikke sælge mellem 1-3 dage men sælger SKAL OPGIVE hvor mange dage der går inden tingen sendes. Hvis du efter to dage ikke har hørt noget så kontakt support derinde 

Anmeld

17. juni 2012

Sildefisk

myr81 skriver:

Sælger SKAL ikke sælge mellem 1-3 dage men sælger SKAL OPGIVE hvor mange dage der går inden tingen sendes. Hvis du efter to dage ikke har hørt noget så kontakt support derinde 

ikke sælge men sende 

Anmeld

17. juni 2012

mukka88

myr81 skriver:

Altså under den kvittering man modtager , når man har købt varen, står der :

Sælger oplyser at varen afsendes inden for 1-3 dage.

Skal hun så ikke dette ?

Ved du det ?

Anmeld

17. juni 2012

morethanperfect

mukka88 skriver:

Hej

Jeg har søndag aften (for en uge siden) købt en bryst pumpe på Trendsaels, og da jeg køber den, skal sælge jo sende den i mellem 1-3 dage.. også burde jeg jo længe havde haft den. Har prøvet at konatakte sælge på mobil og sende en besked på hjemmesiden, men intet svar..

Er sørme da helt bange for at jeg er blevet snydt! 

Hvad kan jeg gøre?

Det KAN jo være der er kommet noget i vejen .. 
Ellers kan det være post dk er langsomme eller noget ..
Jeg har først lige fået min pakke jeg købte sidste Lørdag ..
Gi det et par dage mere , og så ville jeg nok sende hende en mail igen , eller skrive på en af hendes andre annoncer , hvis hun har andre  

Anmeld

17. juni 2012

Sildefisk

mukka88 skriver:

Altså under den kvittering man modtager , når man har købt varen, står der :

Sælger oplyser at varen afsendes inden for 1-3 dage.

Skal hun så ikke dette ?

Ved du det ?

jo det burde hun! husk at skrive dette i din vurdering af hende, når du har modtaget pumpen! Skriv til support derinde, de kan hjælpe dig

Anmeld

17. juni 2012

mukka88

morethanperfect skriver:

Det KAN jo være der er kommet noget i vejen .. 
Ellers kan det være post dk er langsomme eller noget ..
Jeg har først lige fået min pakke jeg købte sidste Lørdag ..
Gi det et par dage mere , og så ville jeg nok sende hende en mail igen , eller skrive på en af hendes andre annoncer , hvis hun har andre  

Du har ret Det er bar når man har givet 600 kr for noget vil man bar være sikkert på også at få sin ting Meen venter til tirsdag..  Tak for svar

Anmeld

17. juni 2012

mukka88

myr81 skriver:

jo det burde hun! husk at skrive dette i din vurdering af hende, når du har modtaget pumpen! Skriv til support derinde, de kan hjælpe dig

Ja, altså alt havde jo været okey, hvis hun lige havde sendt en sms eller mail om det blev forsinket Venter lige er par dage.. også kontakter jeg dem derinde Tak for svar

Anmeld

17. juni 2012

Sildefisk

mukka88 skriver:

Ja, altså alt havde jo været okey, hvis hun lige havde sendt en sms eller mail om det blev forsinket Venter lige er par dage.. også kontakter jeg dem derinde Tak for svar

velbekommen, det er heller ikke okay, håber din pumpe snart når frem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.