ingen symptomer i uge 8??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.930 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. april 2009

pluto7

hej

jeg er i uge 8+4 og jeg har indtil for et par dage siden haft små kvalme og der var rigtig meget mad jeg slet ikke kunne klare lugten og synet af, men nu har jeg ingen kvalme overhovedet og spiser alt, så jeg føler mig overhovedet ikke gravid, næsten ikke ømme bryster, ingen kvalme og heller ikke andre underlige ting, det eneste er at jeg skal tisse tit og har mens smerter nogen gange... men er det normalt at der ingen symptomer er ??

venlig hilsen mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2009

Louise85

Det er meget normalt er symptomer kan svinge, men som du selv skriver tisser du ofte og har mens-smerter (ligament-smerter) som jo også er symptomer på graviditet:-)

Anmeld

29. april 2009

Bastian

Åh ja, det er helt normalt. Men man hører ofte om alle dårligdommene. Jeg troede også det var normalt at føle alskens symptomer, så jeg var sikker på, at der var noget galt. Min læge trak på smilebåndet og forklarede, at det var ligeså normalt ingen symptomer at have. Jeg havde to rigtig gode graviditeter, og i den første anede jeg f.eks. hvad plukveer og kvalme var, og jeg havde kun ganske lidt i graviditet nummer to.

Anmeld

29. april 2009

3rollinger

Jeg har heller ikke haft de store symptomer i mine graviditeter. Med Laura kunne jeg nogen gange faa en meget let kvalme i en fyldt bus, og det var vist det.

Og med Daniel maatte jeg have broed med tomat og olie paa samt cacaomaelk hver morgen

Du skal tids nok maerke at du er tvivl, bare rolig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.