manglende sex...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.079 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. april 2009

Anonym trådstarter

Har fået kejsersnit for 2 måneder siden og har stadig ikke været sammen med min mand. Er nok ved at blive en anelse urolig, da jeg synes det er rigtig lang tid. Vores forhold er i løbet af det sidste blevet enormt skævt, da han arbejder konstant 70-80 timer ugentlig minimum Jeg arbejder tilsvarende lidt, da jeg så er nødt til at tage mig af børnene og alt det praktiske. Puha kan slet ikke forstå jeg er endt i denne situation. Men pt. er det svært at brokke sig, da jeg ikke kan sende en 2 måneder gammel baby i pasning og dermed heller ikke kan tjene pengene..
Har taget meget på og været meget syg i forbindelse med graviditeten, så jeg føler nmig heller ikke ligefrem som en hottie pt. Arbejder på sagen og skal nok blive mig selv fysisk i løbet af det næste halve år. Puha, nå et lidt rodet indlæg og ved egentlig ikke, hvad I skal svare til det... Er bare lidt i vildrede/stampe lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hm, den er svær, men jeg tror at tålmodighed og optimisme er en god del af det... Og så er der jo mange måder at være fysisk sammen på end lige sex, man kunne jo starte med en massage eller et langt knus, sove i ske osv...

Anyways, du får et kram herfra Håber situationen løser sig inden længe...

Anmeld

29. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mmm... Det er fanmer svært...

For I trænger virkelig til at snakke sammen syntes jeg. Samtidig mener jeg at det er ligeså stort et problem at han ikke kommer til at opleve den lille, når han arbejder så meget... Så er han jo aldrig hjemme.

Så en ting, er jeres parforhold. En anden ting, er at han ikke deltager i barnets liv.

Men hvis du har født for 2 mrd siden, så får du da vel stadig løn fra dit arbejde, på barsel? Så du tjener vel også pengene?

Jeg syntes det er rigtig fint, at du laver det der hjemme, når han arbejder ude. Det er der sådan set ikke noget galt i. Men I MÅ JO være hjemme samtidig, mens baby sover? Så selvom du har taget lidt på og sådan, så kunne du vel godt tage et bad og smide en lækker plade på cd'afspilleren og forføre ham i sterinlysets skær?... Og se om det ikke virker?

Min erfaring er at når man er i hårdknude i forholdet og man glemmer hinanden er det en god idé simpelthen at tage tyren ved hornene og LAVE NOGET SEX, måske kunstigt lave en sexet situation, så er det nemmere at snakke om tingene bagefter
Det er altid nemmere at snakke med en mand og få ham til at være medgørlig, med hans p** i hånden og noget dejlig olie, mens du kigger ham ind i øjnene. Så er jeg sikker på at du både får sex og får mulighed for at få bedre gang i parforholdet...

KRAM og held og lykke med det hele!!
Og lad gerne høre fra dig, hvis det virker...

Anmeld

29. april 2009

LotteGabriella

Zafir skriver:

Mmm... Det er fanmer svært...

For I trænger virkelig til at snakke sammen syntes jeg. Samtidig mener jeg at det er ligeså stort et problem at han ikke kommer til at opleve den lille, når han arbejder så meget... Så er han jo aldrig hjemme.

Så en ting, er jeres parforhold. En anden ting, er at han ikke deltager i barnets liv.

Men hvis du har født for 2 mrd siden, så får du da vel stadig løn fra dit arbejde, på barsel? Så du tjener vel også pengene?

Jeg syntes det er rigtig fint, at du laver det der hjemme, når han arbejder ude. Det er der sådan set ikke noget galt i. Men I MÅ JO være hjemme samtidig, mens baby sover? Så selvom du har taget lidt på og sådan, så kunne du vel godt tage et bad og smide en lækker plade på cd'afspilleren og forføre ham i sterinlysets skær?... Og se om det ikke virker?

Min erfaring er at når man er i hårdknude i forholdet og man glemmer hinanden er det en god idé simpelthen at tage tyren ved hornene og LAVE NOGET SEX, måske kunstigt lave en sexet situation, så er det nemmere at snakke om tingene bagefter
Det er altid nemmere at snakke med en mand og få ham til at være medgørlig, med hans p** i hånden og noget dejlig olie, mens du kigger ham ind i øjnene. Så er jeg sikker på at du både får sex og får mulighed for at få bedre gang i parforholdet...

KRAM og held og lykke med det hele!!
Og lad gerne høre fra dig, hvis det virker...

enig...vejen til en mands hjerte går sgu ikke igennem maven, som de kloge påstår

Held og lykke

Anmeld

30. april 2009

DK

LotteGabriella skriver:

enig...vejen til en mands hjerte går sgu ikke igennem maven, som de kloge påstår

Held og lykke

Bøf og Blow job. Er det ikke sådan?

Anmeld

30. april 2009

LotteGabriella

hmm ved sgu ikke lige med bøffen men BJ helt klart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.