Meget bange for at det er ved at gå galt for 3. gang!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.280 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. juni 2012

lillemusen10

Er i dag 6+2. Vågnede i går lørdag pga. Smerter. Det føltes som om jeg fik en knytnæve i maven, den krampede og jeg kunne næsten ikke få vejret. Lå bare i fosterstilling til det gik over. I aftes pletblødte jeg lidt. Græd mig selv i søvn og er bare så bange for at jeg nu skal miste for 3. gang. De to sidste gange er graviditeten gået i stå allerede i 6.Unge og jeg har udstødt det selv i 7.-8.uge. Jeg har tid til TS på tirsdag og forventer ikke noget godt. Har endnu ikke prøvet det med at se en levende lille reje og hjerteblink. Hvor er det frustrerende når det bare er det jeg ønsker allermest her i livet. Ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv hvis det ikke snart bliver min tur til at blive mor!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

Camilla30

Det må simpelhen være så hårdt det der, føler med dig og håber meget at du får gode nyheder ved scanningen Held og lykke!

Anmeld

17. juni 2012

HeXeri

lillemusen10 skriver:

Er i dag 6+2. Vågnede i går lørdag pga. Smerter. Det føltes som om jeg fik en knytnæve i maven, den krampede og jeg kunne næsten ikke få vejret. Lå bare i fosterstilling til det gik over. I aftes pletblødte jeg lidt. Græd mig selv i søvn og er bare så bange for at jeg nu skal miste for 3. gang. De to sidste gange er graviditeten gået i stå allerede i 6.Unge og jeg har udstødt det selv i 7.-8.uge. Jeg har tid til TS på tirsdag og forventer ikke noget godt. Har endnu ikke prøvet det med at se en levende lille reje og hjerteblink. Hvor er det frustrerende når det bare er det jeg ønsker allermest her i livet. Ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv hvis det ikke snart bliver min tur til at blive mor!

Anmeld

17. juni 2012

tarkoflen

lillemusen10 skriver:

Jeg alt hvad jeg kan for at l ser et fint lille blinkende hjerte på tirsdag!

Jeg sender et i din retning og håber på et bedste!

Anmeld

17. juni 2012

NatashaL92

mange til dig

Anmeld

17. juni 2012

lillemusen10

Camilla30 skriver:

Det må simpelhen være så hårdt det der, føler med dig og håber meget at du får gode nyheder ved scanningen Held og lykke!

Tusind tak for de søde ord. Det er helt ubeskriveligt hårdt, hver gang tror jeg, at jeg kommer hurtigt på benene igen. Men bliver lige knust hver gang. Havde håbet vi skulle slippe for at komti videre til udredning og behandling. 

Anmeld

17. juni 2012

lillemusen10

HeXeri skriver:

Mange tak!

Anmeld

17. juni 2012

lillemusen10

tarkoflen skriver:

Jeg alt hvad jeg kan for at l ser et fint lille blinkende hjerte på tirsdag!

Jeg sender et i din retning og håber på et bedste!

Tak for opbakningen. Håber den hjælper mig. 

Anmeld

17. juni 2012

lillemusen10

NatashaL92 skriver:

mange til dig

Tusind tak for krammeren, det varmer med kommentarer fra så skønne mennesker. 

Anmeld

17. juni 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78

Puha, hvor må det være en svær tid for dig!!! Jeg sender dig en masse positive tanker og energi til at komme igennem de næste par dage! Jeg håber inderligt, at du ser din lille spire med en blinkende hjerte på tirsdag

Kæmpe krammer

/ Taco78 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.