Sidste billeder fra mig :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.303 visninger
23 svar
0 synes godt om
17. juni 2012

GønskE

Så fik jeg taget mig sammen

- nu er jeg blevet spurgt så mange gange, om jeg ikke lagde ind, så jo, i får da lidt billeder som de sidste

De øverste er fra 34+0

og det nederste er der 30 dage tilbage, 36+0

I dag er jeg dog 37+4, og har kun 17 dage tilbage

Håber ikke jeg gør det her forgæves, og bare nogle vil kommentere dem

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

MyBigWish

GønskE skriver:

Så fik jeg taget mig sammen

- nu er jeg blevet spurgt så mange gange, om jeg ikke lagde ind, så jo, i får da lidt billeder som de sidste

De øverste er fra 34+0

og det nederste er der 30 dage tilbage, 36+0

I dag er jeg dog 37+4, og har kun 17 dage tilbage

Håber ikke jeg gør det her forgæves, og bare nogle vil kommentere dem

Super flot mave

Anmeld

17. juni 2012

babymus77

Sikke en flot baby bolig:-) Den sidder jo lige i skabet:-) (også fin Tatoo) ;-) Synes også den er sunket godt:-) Ønsker dig en super fødsel når den begynder:-)

Anmeld

17. juni 2012

Muffin_girl

Sikek en flot mave du har .. Den er da vokset derud af ..  

Glæder du dig ikke bare?

Anmeld

17. juni 2012

GønskE

MyBigWish skriver:

Super flot mave

tak  

Anmeld

17. juni 2012

GønskE

babymus77 skriver:

Sikke en flot baby bolig:-) Den sidder jo lige i skabet:-) (også fin Tatoo) ;-) Synes også den er sunket godt:-) Ønsker dig en super fødsel når den begynder:-)

mange tak  og er glad for du synes den er synket, for føler jeg også selv, og det kan jo kun være gode tegn og tak, glæder mig heelt vildt!

Anmeld

17. juni 2012

GønskE

AalborgPigen skriver:

Sikek en flot mave du har .. Den er da vokset derud af ..  

Glæder du dig ikke bare?

Tak, og ja, trods jeg slet ikke er så stor.

og jooo, helt vildt! er så spændt og venter utålmodigt  håber han kommer inden 40+0, så man bliver 'overrasket' over det går igang, frem for at gå over tid og bare tage det mindste tegn for noget stort, og blive skuffet

Anmeld

17. juni 2012

babymus77

GønskE skriver:

mange tak  og er glad for du synes den er synket, for føler jeg også selv, og det kan jo kun være gode tegn og tak, glæder mig heelt vildt!

Jeps så er han klar:-) Kan godt forstå du glæder dig... Man føler bare tiden er så lang, så lang.... :-)

Anmeld

17. juni 2012

GønskE

babymus77 skriver:

Jeps så er han klar:-) Kan godt forstå du glæder dig... Man føler bare tiden er så lang, så lang.... :-)

det har faktisk ikke indtil videre været slemt.. for vi flyttede i apil, og film, ledninger, kasser osv blev jo bare stablet op hvor det ikke kunne ses og ikke stod i vejen, så alt det er jeg kommet helt til bunds i i denne uge, og startede første på børneværelset her i juni, så det har jeg også haft at se til.

SÅ har jeg første lige fået vasket alt hans tøj, og tasken til syghuset er heller ikke færdig endnu osv, så har indtil videre haft rigeligt at se til.. men får nok afsluttet alle mine projekter i næste uge, så der ikke mere at tage af, ud over de almindelige huslige ting, og så skal jeg nok begynde at synes tiden går laaangsomt!

Anmeld

17. juni 2012

babymus77

GønskE skriver:

det har faktisk ikke indtil videre været slemt.. for vi flyttede i apil, og film, ledninger, kasser osv blev jo bare stablet op hvor det ikke kunne ses og ikke stod i vejen, så alt det er jeg kommet helt til bunds i i denne uge, og startede første på børneværelset her i juni, så det har jeg også haft at se til.

SÅ har jeg første lige fået vasket alt hans tøj, og tasken til syghuset er heller ikke færdig endnu osv, så har indtil videre haft rigeligt at se til.. men får nok afsluttet alle mine projekter i næste uge, så der ikke mere at tage af, ud over de almindelige huslige ting, og så skal jeg nok begynde at synes tiden går laaangsomt!

Arrr okay, ja så har der ligesom været projekter der lige skulle ordnes inden han melder sin ankomst:-) Jeg er lige blevet færdig med tøj vask , mangler lige at få lidt luft i bv hjul, og div små ting:-) Jeg har rigeligt i hverdagen så jeg føler tiltider, slet ikke jeg har tid til afslapning:-) :-) Hvad er han skønnet til nu din bebs??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.