Maven 29+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2009

LineD

Hvor er du blevet flot Mathilde!
Jeg har det som var det igår du annoncerede det på Baby
Tænk sig som tiden flyver afsted!
Og kun 11 uger tilbage... Hvor bliver det bare super dejligt for jer at få prinsessen i armene Så forsvinder minderne om den ømme ryg og udmagrende træthed nok Det er jeg sikker på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2009

Nanna1985

Fiiin mave

Anmeld

3. maj 2009

Mathilde

Lykke86 skriver:

Smuk mave du har fået lavet der

Tro mig du glemmer meget hurtigt hvor irriterende den mave er, når først du er kommet af med den igen..

Jeg togt 20 kg på, havde de vildeste smerter i lænden og lignede vidst en vræltende and, når jeg gik.. Heh

Men tror nu alligevel jeg vil gøre ALT for at nyde det næste gang, for ja man savner den altså når den er væk igen..

Tak

Ja her den anden dag tænkte jeg også på, at man egentlig burde nyde sin graviditet noget mere, da det jo ikke er noget man oplever så tit og nogle får aldrig lov til at mærke de livsbekræftende spark indefra

Anmeld

3. maj 2009

Mathilde

LineD skriver:

Hvor er du blevet flot Mathilde!
Jeg har det som var det igår du annoncerede det på Baby
Tænk sig som tiden flyver afsted!
Og kun 11 uger tilbage... Hvor bliver det bare super dejligt for jer at få prinsessen i armene Så forsvinder minderne om den ømme ryg og udmagrende træthed nok Det er jeg sikker på

Tusind tak

Ja tiden er gået super stærkt nu når jeg tænker tilbage, men puh det virkede uoverskueligt i starten...syntes der var SÅ lang vej! Men pludselig går tiden hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.