Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
JA det er jeg!!! Færdig med min uddannelse... Jeg har de sidste 3 uger en gang om ugen pendlet mellem Viborg og KBH og været væk mellem 2-4 dage hver gang for at gå til de sidste eksaminer - men nu er jeg færdig det har været hårdt at være væk fra Otto, men far og bedstemor har klaret det så fint mens mor her gjorde sig færdig Jeg er blevet færdig som folkeskolelærer med tysk, biologi og matematik(udskoling) som linjefag, så nu mangler der bare at være job at søge men de kommer forhåbentligt!!! Ellers må vi have en gammel spand af en dyt til, så jeg kan søge job uden for kommunen ogsåVille egentlig ikke så meget andet end det tak fordi I læste med... De obligatoriske billeder af barnet kommer på et senere tidspunkt, når jeg får tændt computeren
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Elvers skriver: JA det er jeg!!! Færdig med min uddannelse... Jeg har de sidste 3 uger en gang om ugen pendlet mellem Viborg og KBH og været væk mellem 2-4 dage hver gang for at gå til de sidste eksaminer - men nu er jeg færdig det har været hårdt at være væk fra Otto, men far og bedstemor har klaret det så fint mens mor her gjorde sig færdig Jeg er blevet færdig som folkeskolelærer med tysk, biologi og matematik(udskoling) som linjefag, så nu mangler der bare at være job at søge men de kommer forhåbentligt!!! Ellers må vi have en gammel spand af en dyt til, så jeg kan søge job uden for kommunen ogsåVille egentlig ikke så meget andet end det tak fordi I læste med... De obligatoriske billeder af barnet kommer på et senere tidspunkt, når jeg får tændt computeren
Yay yay yay yay hvor er det FEDT!
Stort tillykke! SÅ sejt gået - det kan ikke have været nemt med al den pendling - jeg er træt nok af turen Skive-Århus, så jeg kan kun gætte på hvordan Viborg-KBH må være i længden!
Krydser fingre for snarligt job - indtil videre håber jeg du nyder noget velfortjent frihed.¨Hurra!
Mettemus skriver: Yay yay yay yay hvor er det FEDT! Stort tillykke! SÅ sejt gået - det kan ikke have været nemt med al den pendling - jeg er træt nok af turen Skive-Århus, så jeg kan kun gætte på hvordan Viborg-KBH må være i længden! Krydser fingre for snarligt job - indtil videre håber jeg du nyder noget velfortjent frihed.¨Hurra!
Tillykke - Det er SÅ sejt!!
TILLYKKE det er så super fedt at være færdig. Ønsker dig held og lykke med jobsøgningen!!
Tillykke!! Godt gået
PeruBaby skriver: Tillykke - Det er SÅ sejt!!
Sofia skriver: TILLYKKE det er så super fedt at være færdig. Ønsker dig held og lykke med jobsøgningen!!
Marco2 skriver: Tillykke!! Godt gået
Tillykke tillykke!
Hvor er det dejligt for dig! Pyha, nogle ture du har været ude på! Godt det er overstået!
Ps.: Krydser fingre for snarligt job til dig!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128