Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har her i løbet af natten haft svært ved at holde mig og føler tisse trang hele tiden. og på vej frem og tilbage fra toilettet går jeg og små tisser. Nogen der har prøvet det samme eller om det kan være vandet der siver.. Er i uge 35+2.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sarah86 skriver: Har her i løbet af natten haft svært ved at holde mig og føler tisse trang hele tiden. og på vej frem og tilbage fra toilettet går jeg og små tisser. Nogen der har prøvet det samme eller om det kan være vandet der siver.. Er i uge 35+2.
Tag et bind på en times tid, og se om det bliver tungt.. Hvis det gør, så ring til fødegangen.
hvis det er vandet der siver, er det vigtigt du kontakter fg.
Hvordan går det hos dig?? Har du haft fat i FG, eller blev det ikke nødvendigt?
Lige en update herfra.
Fødte vores dejlige datter søndag d 17 juni hun vejede 3520 g og var 49 cm :-)
Sarah86 skriver: Lige en update herfra. Fødte vores dejlige datter søndag d 17 juni hun vejede 3520 g og var 49 cm :-)
Mange gange tillykke, og hold da op en størrelse trods der var 4,5 uge igen :-) så var det vandet ;-)
Tillykke
Mor til Liva skriver: Stort tillykke Det gik da pænt stærkt så, eller hvad? Vandet begyndte at sive natten til søndag og hvornår fødte du søndag? Glæder mig til fb.
Stort tillykke Det gik da pænt stærkt så, eller hvad? Vandet begyndte at sive natten til søndag og hvornår fødte du søndag? Glæder mig til fb.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128