jordmord??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2009

Rasmine

Nu er det jo ikke alle som staver godt.
Jeg tænkte også først: Hvad???
Men man ved det jo godt, ik?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2009

Diana...

Ja jeg er så en af de dårlige så for jeg staver det os sådan bare uden d.

Anmeld

30. april 2009

bette

er det ik fuldstændig lige meget hvordan man staver det.. bare folk forstår hvad man mener??

nå men ja man snakker lidt med hende.. for ligesom at lære hende at kende og hvis man har spørgsmål så spørger man osv..
og så spørger hun nok også til manden

Anmeld

30. april 2009

Rasmine

Får man ikke målt blodtryk egentlig?
Og får sådan et ammeskema af en art.(jeg synes i al fald jeg tidligt skulle spekulere på amning.)

Anmeld

30. april 2009

Diana...

Mebach skriver:

Får man ikke målt blodtryk egentlig?
Og får sådan et ammeskema af en art.(jeg synes i al fald jeg tidligt skulle spekulere på amning.)

Det gjorde vi ikke. vi fik nogen papir som vi skulle udfylde inden jeg fødte ang at vi ikke var gift (men det er vi jo snart hi hi) så vi fik fælles myndighed og snakket vi bare.

Knus Diana

Anmeld

30. april 2009

Lise

Jeg fik i hvert fald ikke noget ammeskema. Hverken der eller på noget andet tidspunkt. Hvad går det ud på, Mette? Er det noget man bruger i Viborg?

Hun spurgte mig om jeg røg eller tog stoffer. Det gjorde jeg ikke. Så talte vi om motion under graviditet, og om kost, tror jeg. Og om de foredragsaftener de holdte. Og så fik jeg en kæmpe stak foldere om alt muligt. Så bad jeg hende lytte efter hjertelyd, og så hørte vi den - og så gik jeg hjem igen

Anmeld

30. april 2009

Rasmine

Lise skriver:

Jeg fik i hvert fald ikke noget ammeskema. Hverken der eller på noget andet tidspunkt. Hvad går det ud på, Mette? Er det noget man bruger i Viborg?

Hun spurgte mig om jeg røg eller tog stoffer. Det gjorde jeg ikke. Så talte vi om motion under graviditet, og om kost, tror jeg. Og om de foredragsaftener de holdte. Og så fik jeg en kæmpe stak foldere om alt muligt. Så bad jeg hende lytte efter hjertelyd, og så hørte vi den - og så gik jeg hjem igen

Jamen, nu er det jo en million milliard år siden jeg var der sidst, kan bar ehuske amning, amning, amning....
Mener jeg skulle (man kunne) (jeg gjorde ikke) udfylde ét eller andet til eget brug, ammeforventninger, om man selv var blevet ammet osv.
Jeg hadede amning allerede inden man kunne se jeg var preggy,
Synes det var for meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.