Jeg er SUPER desperat! Mit hovede føles som om det er ved at eksplodere.
Vi bor ved nogle søer hvor der i tilbygningen til vores lejlighed er indstalleret nogle vandturbiner der producere strøm.
De har stået stille i et halvt år fordi de skulle laves, da de støjede for meget ift til gældende regler. Nu er de blevet "lavet" -og larmer ENDNU mere!
Jeg har downloadet en støjmåler på min Iphone, jeg ved godt at den ikke er optimal, men den giver trods alt et billede. Den måler over 40 dB igennemsnit.
Det er en konstant hyletone. I starten af denne uge ringede jeg til udlejer og aftalte med dem at den i det mindste blev slukket her om aftenen og den har i ugens løb blevet slukket omkring klokken 21 og så til 06 om morgenen. Så kunne vi i det mindste få sovet ordentligt.
Men siden fredag har den IGEN kørst 24 timer i døgnet og da den endnu ikke er blevet slukket her til aften, kan jeg forberede mig på endnu en nat, hvor jeg føler mit hovede er ved at sprænges og jeg vågner konstant 

Jeg er så VRED, FRUSTRERET og HJÆLPELØS. JEg frygter hvordan det påvirker min søn (som også sov meget uroligt i nat)
Er der nogen som helst derude som ved noget om støjniveauer??.....
JEg har kontaktet kommunens afdeling for teknik og miljø i torsdags, men har endnu ikke hørt fra dem... 
JEG MAGTER DET SIMPELTHEN IKKE. Jeg er klar til at finde et andet sted at sove for mig og min søn, -flygte fra vores lejlighed, så desperat er jeg 

Er der nogle avokater, kommunefolk, eller andet, der sidder derude med nogle gode råd for hvad vi kan gøre??....
Hilsen en Maria der føler hendes trommehinder skal spænges og som ikke engang med fjernsynet kan overdøve den hylende lyd....... Varder nogen der sagde STRESS!!????......