Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Juhuuuu!!
Så tøser, meld jer ind så vi kan hygge os i terminsgruppen sammen!! Hvem er med!?
Jeg er!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: Juhuuuu!! Så tøser, meld jer ind så vi kan hygge os i terminsgruppen sammen!! Hvem er med!? Jeg er!
også mig.. se tråden jeg har lavet...
glæder mig til hyggen herinde!!!
ønskebarn74 skriver: også mig.. se tråden jeg har lavet... glæder mig til hyggen herinde!!!
Det gør jeg også!!
Muhmi skriver: Det gør jeg også!!
er det ikke sjovt at der er nøjagtig en uge imellem vores termin??
ønskebarn74 skriver: er det ikke sjovt at der er nøjagtig en uge imellem vores termin??
Jooo, det er SÅ fint synes jeg altså... Det er bare total super altså!!
Muhmi skriver: Jooo, det er SÅ fint synes jeg altså... Det er bare total super altså!!
glæder mig sådan til at se vores lille frossenpind..
ønskebarn74 skriver: glæder mig sådan til at se vores lille frossenpind..
Thihi... Tror du så ikke at det bliver sådan en lille én der bare kommer til at være rigtig varm hele tiden fordi h*n er blevet optøet af moar!?
Muhmi skriver: Thihi... Tror du så ikke at det bliver sådan en lille én der bare kommer til at være rigtig varm hele tiden fordi h*n er blevet optøet af moar!?
jo da.. glæder mig for vildt altså!!!!
ønskebarn74 skriver: jo da.. glæder mig for vildt altså!!!!
Jaaaaaah, det kan jeg godt forstå, I fortjener det også! Det er godt nok mange år at have prøvet... Men FLOT at I har holdt ud, selvom der har været pauser... Jeg er bare så glad på dine vejne søde!!
Jeg melder mig på her
Termin d. 21. feb
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128