Fra alm job, flexjob el. omskoling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

672 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej Piger

Skriver lige ano, da dette ikke er officielt endnu.

Men hvordan forholder det sig hvis en psykiater siger, du kommer ikke til at vende tilbage til dit job på fuldtid. Måske burde du søge noget helt nyt?

Spørgsmålet er, hvor mange penge kan jeg ca regne med at få i hjælp, til fx omskoling. Tjener pt omkring de 30.000kr pr mrd. Og vi har jo købt hus etc efter vores to indtægter...

Håber på mange svar og andre gode råd og ideer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

Plysbjørnen

Anonym skriver:

Hej Piger

Skriver lige ano, da dette ikke er officielt endnu.

Men hvordan forholder det sig hvis en psykiater siger, du kommer ikke til at vende tilbage til dit job på fuldtid. Måske burde du søge noget helt nyt?

Spørgsmålet er, hvor mange penge kan jeg ca regne med at få i hjælp, til fx omskoling. Tjener pt omkring de 30.000kr pr mrd. Og vi har jo købt hus etc efter vores to indtægter...

Håber på mange svar og andre gode råd og ideer.

Den er faktisk rigtig svær... Jeg vil sige at dem der kan give dig det bedste svar må være kommunen... Da det er meget forskelligt fra person til person, alt efter hvor syge de er...

Anmeld

17. juni 2012

Anonym trådstarter

Aniteb skriver:

Den er faktisk rigtig svær... Jeg vil sige at dem der kan give dig det bedste svar må være kommunen... Da det er meget forskelligt fra person til person, alt efter hvor syge de er...

Ja, jeg har også forsøgt at spørge ind til det. Men damen fra fagforeningen, der er med ved møderne taler SU, mens min sagsbehandler har nævnt revelidering.

Forøvrigt rigtig gode ogpositive oplevelser i forbindelse med det offentlige

Anmeld

17. juni 2012

Plysbjørnen

Anonym skriver:

Ja, jeg har også forsøgt at spørge ind til det. Men damen fra fagforeningen, der er med ved møderne taler SU, mens min sagsbehandler har nævnt revelidering.

Forøvrigt rigtig gode ogpositive oplevelser i forbindelse med det offentlige

Jeg vil holde mig til damen fra kommunen, ikke hende fra fagforeningen... du burde kunne af kommunen blive sendt igennem revalideringen og blive testet for hvilket arbejde du ville kunne holde til...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.