Hvorfor sker der ikke noget! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.128 visninger
14 svar
0 synes godt om
16. juni 2012

HeidiW86

Årh jeg går bare her og venter og venter! 40+4 og det føles som 1000 år!
Det mindste lille tegn og jeg tænker nu!!! Men intet sker! har haft mens agtige smerter i en uge nu!!!
Ved godt jeg skal være tålmodig, men for pokker da!!
Og frygter at skulle sættes igang på fredag da de eneste to jeg kender der blev sat igang, begge har haft dårlige oplevelser!!
Kom ud lille babygirl!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2012

Ayasmor

Føler med dig.. gik selv 9 dage over da jeg ventede min datter, og jeg synes at det var helt ulideligt at gå og vente så lang tid. Hvis det er en trøst, så havde jeg absolut INGEN tegn på fødsel overhovedet, indtil jeg pludselig vågnede midt om natten med veer. Kaster lige en masse ve-støv din retning.

Anmeld

16. juni 2012

HeidiW86

Ayasmor skriver:

Føler med dig.. gik selv 9 dage over da jeg ventede min datter, og jeg synes at det var helt ulideligt at gå og vente så lang tid. Hvis det er en trøst, så havde jeg absolut INGEN tegn på fødsel overhovedet, indtil jeg pludselig vågnede midt om natten med veer. Kaster lige en masse ve-støv din retning.

Det er en kæmpe trøst!! Forventer jo hele tiden en form for tegn og kan bare ikke vente på at få min lille baby i armene!! tusind tak!!

Anmeld

16. juni 2012

Clisolka

HeidiW86 skriver:

Det mindste lille tegn og jeg tænker nu!!! Men intet sker! har haft mens agtige smerter i en uge nu!!!
Og frygter at skulle sættes igang på fredag da de eneste to jeg kender der blev sat igang, begge har haft dårlige oplevelser!!
Kom ud lille babygirl!!

Hun har det da fod godt inde i babyhulen 

Jeg puster lige en masse vestøv afsted i din retning *puuuuuuuuust*

Anmeld

16. juni 2012

GønskE

Ve te (hinbærblade) eller sådan, det kender jeg en der lige har født på. Hun fik en kande den 12 og drak den i løbet af dagen, og morgen efter 09.03 havde hun født den fineste lille pige det skulle gøre din livmoderhals løsere eller sådan noget. Selv jordmødre siger man ikke må drikke det før efter uge 37, så de må vide det kan virke  

Google det. 

Anmeld

16. juni 2012

KarinaA

uha, føler virkelig med dig 

jeg gik selv en uge over, men 41+0 kom hun til verdenen.. man kan sagtens huske den der frustration der var, jeg var villig til at prøve ALLE råd der overhoved var at få.. det der hjalp mig var et sindsygt rengørringsflip, og så er der vist et eller andet stof i ananas som kan sætte gang i e hormoner som barnet skal udsende før sødslen går igang.. hvis man spiser den i de rette mængder, jeg spiste en hel, og så kom veerne morgnen efter  

så prøv det selvom det lyder mærkeligt  

god fødsel, og masse ve-støv sendt din vej ! 

Anmeld

16. juni 2012

pemiro

HeidiW86 skriver:

Kom ud lille babygirl!!

Bare vent, når du mindst venter det står du med vedr og tænker: åh gud, så er det nu det sker.....
Sender en storm afsted med vestøv...

Anmeld

16. juni 2012

HeidiW86

Babymor2010 skriver:

Hun har det da fod godt inde i babyhulen 

Jeg puster lige en masse vestøv afsted i din retning *puuuuuuuuust*

Ja det må man sige hun har!!! Men nu skal hun altså ud, ud så jeg kan få lov at se hende!!

Anmeld

16. juni 2012

HeidiW86

pemiro skriver:

Bare vent, når du mindst venter det står du med vedr og tænker: åh gud, så er det nu det sker.....
Sender en storm afsted med vestøv...

Tark!!! Jeg prøver virkelig også at tænke i den baner!!

Anmeld

16. juni 2012

HeidiW86

GønskE skriver:

Ve te (hinbærblade) eller sådan, det kender jeg en der lige har født på. Hun fik en kande den 12 og drak den i løbet af dagen, og morgen efter 09.03 havde hun født den fineste lille pige det skulle gøre din livmoderhals løsere eller sådan noget. Selv jordmødre siger man ikke må drikke det før efter uge 37, så de må vide det kan virke  

Google det. 

Årh det må jeg prøve!!! Tark!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.