første billeder af maven :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.395 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. juni 2012

christina92

Så har jeg fået taget de første billeder af mavsen.

Jeg har en veninde som er rigtig dygtig, dog ikke udd fotograf. Og hun har spugt om jeg vil have taget billeder et par gange igennem graviditeten da hun gerne vil øve sig. Jeg har selvf sagt JA!

Her er så de første hun har fået redigeret færdig, håber i kan se bort fra hvor træt jeg ser ud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2012

Muffin_girl

Sikke nogle fine billeder .. Og hvor dejligt du kan få taget sådan nogle ..  

Anmeld

16. juni 2012

christina92

AalborgPigen skriver:

Sikke nogle fine billeder .. Og hvor dejligt du kan få taget sådan nogle ..  

tak  det eneste jeg er ked af er at hun har lavet dem så mørke som de er, men jeg tager selv billeder og har derfor selv redigerings program så jeg kan lave dem lidt lysere

Anmeld

16. juni 2012

B&J

hvor er de bare nogle super gode mave billeder og hvor sidder den bare sååå flot

Anmeld

16. juni 2012

christina92

B&J skriver:

hvor er de bare nogle super gode mave billeder og hvor sidder den bare sååå flot

Tusind tak  hvor er det dejligt at få afvide når man selv stadig synes man bare ser tyk ud. den er heldigvis blevet dejlig rund.

Anmeld

16. juni 2012

B&J

christina92 skriver:

Tusind tak  hvor er det dejligt at få afvide når man selv stadig synes man bare ser tyk ud. den er heldigvis blevet dejlig rund.

nej du ser slet ikke tyk ud man kan sagtens se der gemmer sig en baby der inde nu

Anmeld

16. juni 2012

Orkide86

Super flotte billeder

Anmeld

16. juni 2012

christina92

B&J skriver:

nej du ser slet ikke tyk ud man kan sagtens se der gemmer sig en baby der inde nu

Mange tak!!

Anmeld

17. juni 2012

Dinna88

De er da super søde
hvis hun gerne vil blive bedre, så vil jeg gladeligt komme med lidt konstruktivt, uden at det er negativt! 

Anmeld

17. juni 2012

christina92

Dinna88 skriver:

De er da super søde
hvis hun gerne vil blive bedre, så vil jeg gladeligt komme med lidt konstruktivt, uden at det er negativt! 

Jeg vil hvertfald gerne høre det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.