Cirkus :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. april 2009

Mutti2

Så er billetterne bestilt, lille-pigen og jeg skal i cirkus på søndag

Ja ja hun er kun 15 mdr, men jeg tror stadig hun vil elske det. Hun griner altid helt vildt når vi sidder og ser noget lign i fjernsynet og hun nød det super meget da vi var i Zoologisk have

Nøj hvor jeg glæder mig, jeg elsker at lave den slags ting med hende

Knus en super glad mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tillykke - det bliver garanteret sjovt Hvor er din datter heldig at hun har en mor der virkelig nyder at gøre sjove og nye ting med hende

Anmeld

29. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Idun var ca 15 mrd da hun var i cirkus første gang... Desværre var vi ikke med, det var med hendes bedstefar og bedstemor

Men MEGET MEGET LÆNGE efter, så sagde hun AV ild og pustede på sin finger og griiiiiiiiiiiinede i vildensky...

(det var noget med et klovne nummer, hvor der var en klovn der havde ild i fingeren)

Så de små der, kan helt sikkert godt få noget ud af det.

Anmeld

29. april 2009

Mutti2

Rosa skriver:

Tillykke - det bliver garanteret sjovt Hvor er din datter heldig at hun har en mor der virkelig nyder at gøre sjove og nye ting med hende

Hvor er du sød Tak for de dejlige ord

Jeg elsker bare så meget at se glæden i hendes lille ansigt hver gang hun oplever noget nyt, og jeg ved godt det ikke behøver at være ting som dette. Men et eller andet sted har jeg jo savnet de her ting som barn, så jeg nyder jo lige så meget at jeg kan give hende den slags oplevelser

Knus

Anmeld

29. april 2009

Mutti2

Zafir skriver:

Idun var ca 15 mrd da hun var i cirkus første gang... Desværre var vi ikke med, det var med hendes bedstefar og bedstemor

Men MEGET MEGET LÆNGE efter, så sagde hun AV ild og pustede på sin finger og griiiiiiiiiiiinede i vildensky...

(det var noget med et klovne nummer, hvor der var en klovn der havde ild i fingeren)

Så de små der, kan helt sikkert godt få noget ud af det.

Det er da super dejligt at høre Jeg er nu en smule nervøs for om hun vil sidde stille.... men ellers må jeg jo lokke hende lidt til den med et stykke frugt eller noget

Uhhh... nu glæder jeg mig om muligt endnu mere

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.