Silas&Mille skriver:
For en sikkerheds skyld ville jeg nok også lige give lægen et kald og få en snak med ham/hende.
Men nogle børn har bare få ting de vil spise.
To eksempler:
1. har hørt om en dreng der KUN spiste pasta og remulade indtil han fyldte 3 år (selvfølgelig fik han grød/mos inden, men fra han begyndte på fast føde
)
2. min moster voksede nærmest op på vingummi og corn flakes med mælk på. Det var simpelthen det eneste de kunne få i hende indtil hun var 5-6 år gammel 
og hun har det fint i dag 
I en LANG periode kunne vi kun få Silas til at spise rugbrød eller yoghurt. Selv om han var stort set alt ædende da han begyndte at få vores mad. Nu er han efter ca 4 måneder på rugbrød og yoghurt begyndt at spise stort set alt igen.
Men er der tale om decideret manglende appetit, så har jeg slet ingen råd. Desværre 
Oliver har siden han måtte spise vores mad, spist næsten alt. Så her da han var syg for 1½ måned siden mistede han appititen, og siden da har vi ikke kunne få særligt meget i ham.
Så har han vidst også lige været igennem et tigerspring igen, og der står i bogen (vidunderlige uger) at det er gangske normalt at de i perioder ikke har den store lyst til mad.
Siden jeg løb lør for mælk (da Oliver var 4 mdr) har vi haft en stor kamp med, at få ham til at kunne lide MME. (Dette er jo en god mulighed for, at man ved han for alt hvad han har brug for i løbet af dagen.
Man bliver bare så desperat til sidst, når man har stået og lavet ti forskellige retter til ham, og han så spytter det ud, eller giver det til hunden...
'man vil jo bare så gerne have, at de spiser normalt og tager ordenligt på.. Synes det er bedre de vejer for meget end for lidt..
Men tak for jeres svar allesammen. Tror dog bare at jeg efter weekenden kontaker lægen, også må vi se på hvad hun siger,
Oliver startede i DP d. 1 maj. Og det er siden der han ikke spiser ordenligt mere. Gad vide om det er derfor. Om det har noget med det at gøre.. hmmm ..
God aften