Bløder 7+0 :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

728 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. juni 2012

Helloo

Puhuaa.. Vågnede her imorges og er begyndt at peltbløde gammelt blod. Har været ved vagtlæge, og han synes det mærkes fint oppe i. Hvis blødningen bliver værre skal jeg indlægges.. Har også de sygeste smerter i ventre side af underlivet, og dat har jeg ellers ikke haft i en uge ca.. Er så trist, føler alt skal gå i mod.. Mistede før i uge 8+0 så skal jeg virkelig igennem det igen. Hvad er lige chancen for det sker 2 gange i streg ? Årh blødte også i starten, men det var meget mindre. Pleas vis hjerteblink mandag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2012

mortilnoahogmelina

til dig ..

Jeg har ingen lykkeligt historier at fortælle ..
Men jeg vil sige jeg mistede i december , og jeg gemmer på en dejlig bebs nu som lever i bedste velgående .. er 20+5 idag .. så det kan altså lade sig gøre .
Jeg blødte os en smule i den her graviditet i starten , men slet ik noget som sådan , og det stoppede hurtigtg ..

Anmeld

16. juni 2012

Muhmi

Louise17 skriver:

Puhuaa.. Vågnede her imorges og er begyndt at peltbløde gammelt blod. Har været ved vagtlæge, og han synes det mærkes fint oppe i. Hvis blødningen bliver værre skal jeg indlægges.. Har også de sygeste smerter i ventre side af underlivet, og dat har jeg ellers ikke haft i en uge ca.. Er så trist, føler alt skal gå i mod.. Mistede før i uge 8+0 så skal jeg virkelig igennem det igen. Hvad er lige chancen for det sker 2 gange i streg ? Årh blødte også i starten, men det var meget mindre. Pleas vis hjerteblink mandag 

Det kan desværre godt lade sig gøre at man mister to gange efter hinanden og der er noget med at man er i lidt større risiko i den uge man mistede sidst... Men vil da også selv sige at jeg har mistet og blevet gravid måneden efter og jeg har Silas nu på 14 måneder og jeg mistede også for 6 uger siden, men jeg er gravid igen... Så det kan bestemt godt lade sig gøre at at man beholder de små bebser....

Anmeld

16. juni 2012

Camilla30

Jeg har ikke selv prøvet det men føler med dig og håber virkelig det bedste på dine vegne Der er mange gravide der bløder lidt på et eller andet tidspunkt i graviditeten uden at det betyder noget som helst, men smerterne synes jeg dog lyder lidt mere kritiske for at alt ender godt og du ser et fint lille meget snart!

Anmeld

16. juni 2012

Helloo

Tak piger, sikke nogle historier! 

Er simpelthen så skræmt men prøver at tænke positiv. 

Håber bebs bliver til termin 

Anmeld

16. juni 2012

Camillos

Louise17 skriver:

jeg havde gammelt brunt blod med tråde i / lyserødt udflåd fra uge 6-10.... Min pige vokser altså i bedste velgående

håber du går til termin 

Anmeld

18. juni 2012

BabyMiracle <3

Noget nyt? .. Tænker på dig

Anmeld

18. juni 2012

MorDk

Noget nyt? KRAAAAM herfra

Anmeld

18. juni 2012

lillemusen10

Har krydset fingre for dig, håber på en god update.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.