Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja som i ser har jeg været den heldige vinder af kvalme dog uden opkast ... Men har tynd mave ca hver 3 dag er der andre i graviditeten som har prøvet det ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det har jeg også. Kaster også selv op hver dag 2-3 gange. Jeg tror det er fordi der sker så meget med kroppen, og kroppen "glemmer" at fordøje ordentlig. Ellers er det fordi det vi endelig får ned ikke er det bedste. Håber det bliver bedre
Louise17 skriver: Det har jeg også. Kaster også selv op hver dag 2-3 gange. Jeg tror det er fordi der sker så meget med kroppen, og kroppen "glemmer" at fordøje ordentlig. Ellers er det fordi det vi endelig får ned ikke er det bedste. Håber det bliver bedre
Syntes bare det er underligt med dårlig mave istedet for opkast ??Stentes også jeg døjer med hovedpine
Stinna1006 skriver: Syntes bare det er underligt med dårlig mave istedet for opkast ??Stentes også jeg døjer med hovedpine
Ja det lyder i alt fald træls
Jeg har tynd mave hver dag men ingen opkast
Stinna1006 skriver: Ja som i ser har jeg været den heldige vinder af kvalme dog uden opkast ... Men har tynd mave ca hver 3 dag er der andre i graviditeten som har prøvet det ?
yep ... tynd mave og mavesmerter? ... Har jeg fået her efter uge 20 godt nok... men det bare BELASTENDE!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128