Kvalme og tynd mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.909 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. juni 2012

Stinna1006

Ja som i ser har jeg været den heldige vinder af kvalme dog uden opkast ... Men har tynd mave ca hver 3 dag er der andre i graviditeten som har prøvet det ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2012

Helloo

Det har jeg også. Kaster også selv op hver dag 2-3 gange. Jeg tror det er fordi der sker så meget med kroppen, og kroppen "glemmer" at fordøje ordentlig. Ellers er det fordi det vi endelig får ned ikke er det bedste. Håber det bliver bedre 

Anmeld

16. juni 2012

Stinna1006

Louise17 skriver:

Det har jeg også. Kaster også selv op hver dag 2-3 gange. Jeg tror det er fordi der sker så meget med kroppen, og kroppen "glemmer" at fordøje ordentlig. Ellers er det fordi det vi endelig får ned ikke er det bedste. Håber det bliver bedre 

Syntes bare det er underligt med dårlig mave istedet for opkast ??Stentes også jeg døjer med hovedpine 

Anmeld

16. juni 2012

Helloo

Stinna1006 skriver:

Syntes bare det er underligt med dårlig mave istedet for opkast ??Stentes også jeg døjer med hovedpine 

Ja det lyder i alt fald træls

Anmeld

16. juni 2012

Nattøs

Jeg har tynd mave hver dag men ingen opkast

Anmeld

16. juni 2012

Camillos

Stinna1006 skriver:

Ja som i ser har jeg været den heldige vinder af kvalme dog uden opkast ... Men har tynd mave ca hver 3 dag er der andre i graviditeten som har prøvet det ? 

yep ... tynd mave og mavesmerter? ... Har jeg fået her efter uge 20 godt nok... men det bare BELASTENDE!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.