Anonym skriver:
Ja det er nemlig frustrende og det er begyndt at ødelægge min søvn mm. Jeg er endda begyndt at få det fysisk dårlig for laver ikke andet end at gå og tænke på ham og mad og væske og hans mave mm.
Er endda begyndt at tvivle på mine evner som mor når jeg ikke engang kan opfylde min søns mest besale behov
Ja, man panikker totalt - Ring og få talt med din sundhedsplejeske mandag, det gjorde at jeg fik forsikring om at jeg iikke ville slå hende ihjel ved så brat en overgang - det var jo nødvendigt! alternativet var at hun igen/næsten ingen mad fik!
Mht til væske - hvis i vælger den bratte overgang og han gerne vil have kamilletheen så bliv ved med den i de par uger overgangen varer for at hjælpe på hans mave og så ville jeg nok se om jeg ikke kunne overtale ham til at tage vand (evt varmt stadig, lige som theen) sådan lige så stille efter et par uger
Vi gav sveskemos præventivt, ca. et gals om dagen og jeg tror på at det gjorde at miljas mave aldrig rigtig gik i stå! - den var ikke lige go hele tiden men aldrig helt stoppet
Anmeld