dejlig hun kat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
715 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. juni 2012

DKTiha

det er med en rusten kniv i hjertet at jeg må af med min elskede kat..

Da jeg og min forlovede har overtaget et job som chefer har vi desværre ikke tiden til vores dejlige kat Freja, og det kan allerede nu mærkes på hende at hun mangler kontakten fra os.

Freja er 5år gammel og ikke sterliseret. hun er fler farvet og virkelig skøn. Hun er MEGET snakkende og hun er super kælen.

Hun kan 'desværre' ikke lide bamser.. MEN bortset fra det er hun bare super skøn - kan blive irriterende når hun tigger efter vådfoder

medfølger : kattebakke, transportbur, kurv, tæppe, legetøj, p.piller til 1år og sove hule osv, 10kg kattemad og 1 boks vådfoder.

billeder kan sendes pr. mms da jeg ikke har en computer som gider gemme billeder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2012

MorTil4<3

DKTiha skriver:

det er med en rusten kniv i hjertet at jeg må af med min elskede kat..

Da jeg og min forlovede har overtaget et job som chefer har vi desværre ikke tiden til vores dejlige kat Freja, og det kan allerede nu mærkes på hende at hun mangler kontakten fra os.

Freja er 5år gammel og ikke sterliseret. hun er fler farvet og virkelig skøn. Hun er MEGET snakkende og hun er super kælen.

Hun kan 'desværre' ikke lide bamser.. MEN bortset fra det er hun bare super skøn - kan blive irriterende når hun tigger efter vådfoder

medfølger : kattebakke, transportbur, kurv, tæppe, legetøj, p.piller til 1år og sove hule osv, 10kg kattemad og 1 boks vådfoder.

billeder kan sendes pr. mms da jeg ikke har en computer som gider gemme billeder.

jeg tror jeg har læst omme hende på DBA , er det hende der er kræsen og KUN vil have Bilka fisketørkost?

Anmeld

16. juni 2012

DKTiha

MilleMus1988 skriver:

jeg tror jeg har læst omme hende på DBA , er det hende der er kræsen og KUN vil have Bilka fisketørkost?

Hehe ja men har fået hende til at spise det lidt dyre også bare der er fisk i. Vådfoder kan hun godt spise uden fisk men er meget glad for at få det med fisk i (meget forvirrende skrevet i mit hoved)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.