Kl kvart over 9 måtte en fastende Sander overgive sig til narkose lægen. Jeg havde frygtet at det ville blive med skrig og skrål, men næ nej.. Den der maske var da næsten legetøj så han lå og grinede til den og overgav sig bare uden brok.. Ventetid var laaaaaaaaaaaaang :'( Ca 10 minutter, men føles som en evighed.. Tilgengæld vågnede han af narkosen med det samme, faktisk mens lægen bar ham ind i det tilstødende rum, og der var stadig intet hyl (?) Lidt efter kom der en lille smule gråd, men så fik han en tår juice og han var glad igen :) Hjem og få en flaske for havde jo ikke spist i ca 12 timer og så troede jeg måske at han lige skulle slappe på mig og komme sig over oplevelsen, men der blev jeg igen snydt.. Vi skulle da lege og en time senere kværnede han lige en skive bondebrød og så gik han ellers omkuld i barnevognen for over 2 timer siden og jeg har intet hørt (og har tjekket flere gange).. Er bare ikke vant til at han sover sammenhængende om dagen, så håber det her er en ny start.. Kunne allerede da vi kom hjem observere hvordan han legede med lydene i sin mund. Det var bare så sjovt at se :)
Så nu er jeg bare lettet og glad over det er overstået og glæder mig til en gladere og friskere dreng :D
Anmeld