Så har vi fået dræn i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

761 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. marts 2008

sttina

Kl kvart over 9 måtte en fastende Sander overgive sig til narkose lægen. Jeg havde frygtet at det ville blive med skrig og skrål, men næ nej.. Den der maske var da næsten legetøj så han lå og grinede til den og overgav sig bare uden brok.. Ventetid var laaaaaaaaaaaaang :'( Ca 10 minutter, men føles som en evighed.. Tilgengæld vågnede han af narkosen med det samme, faktisk mens lægen bar ham ind i det tilstødende rum, og der var stadig intet hyl (?) Lidt efter kom der en lille smule gråd, men så fik han en tår juice og han var glad igen :) Hjem og få en flaske for havde jo ikke spist i ca 12 timer og så troede jeg måske at han lige skulle slappe på mig og komme sig over oplevelsen, men der blev jeg igen snydt.. Vi skulle da lege og en time senere kværnede han lige en skive bondebrød og så gik han ellers omkuld i barnevognen for over 2 timer siden og jeg har intet hørt (og har tjekket flere gange).. Er bare ikke vant til at han sover sammenhængende om dagen, så håber det her er en ny start.. Kunne allerede da vi kom hjem observere hvordan han legede med lydene i sin mund. Det var bare så sjovt at se :) Så nu er jeg bare lettet og glad over det er overstået og glæder mig til en gladere og friskere dreng :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2008

Susan1978

Ei hvor dejligt... Sikke da en god oplevelse... hvor dejligt..

Håber også bare det går fremad nu...

(H) Susan

Anmeld

10. marts 2008

Anna-Rosa

Han er bare en sej bavian...Skal vi ikke håbe på at det så lige var det der skulle til:)
Kram herfra(H)

Anmeld

10. marts 2008

Loggidut

aj det er jo næsten til at hyle over...og totalt flashback...fra da mine dreng fik dræn i...det gik dog ikke så stille af sig!

men hvor er det bare dejligt, jeg krydser fingre for at alt bliver bedre med ham nu...

stort knus fra loggi...som syntes det er fedt i er kommet så langt med det

Anmeld

10. marts 2008

Sille

ej hvor skønt det gik så godt... det er aldrig rart når de små skal i narkose..

Anmeld

10. marts 2008

Rasmine

Dejligt!
Han bliver et helt anden nu, hvor ørerne er blevet fixet.
Har selv prøvet det et utal af gange, med Mille.
Godt at høre det gik godt.

Anmeld

10. marts 2008

Tynen

Hvor er det bare skønt for jer!! Han er sgu sej!! :)

Dejligt at det gik så godt!!

Trine

Anmeld

10. marts 2008

Nadi

Sådan skal det gøres!

Så kan det være han kommer til at snakke som et helt vandfald nu ;)

-Nadia

Anmeld

10. marts 2008

sttina

Han har allerede idag sagt flere lyde end han plejer og har bare været så dejlig at være i selskab med.. Han smiler på en hel anden måde og ja selv efter aftensmaden blev han siddende i sin stol og legede. Det var sgu det nærmeste vi er kommet en hyggelig aftensstund længe :) Kan bare mærke på ham at han er så meget gladere og prøvede endda nye teknikker i forsøg på at kravle på trods af han havde været vågen i 4½ time.. Normalt er alt over 2 timer ensbetydende med pylder og piv.. >( Jeg blir sgu helt nyforelsket i ham (L) Samtidig er jeg lidt trist over at han skulle gå så længe med det.. For havde sin første MØB da han var 3 mdr og siden har tingene bare ikke været de samme.. Så føler lidt at han har lidt i 5 mdr... Men ok har hele tiden haft ørelægen inde og hun holdt hårdt fast i at man skulle være 8 mdr før hun kunne gøre noget.. Så kan jo ikke gøre så meget :'( Nu ser vi fremad og så må jeg nyyyyyde ham den næste måneds tid inden han skal starte i vs. :)

Anmeld

10. marts 2008

Nadi

MØB (?)

Selvom du føler han har lidt i 5 mdr, så er det bedre at han "kun" har gået i 5 mdr. Min nevø var omkring 4-5 år før han fik dræn i, og det var så synd for ham at han ikke snakkede rent :( Og han blev også en helt anden efter, og kan godt forstå du nyder din søn på en helt ny og anden måde (L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.