Ligner det en gravid mavse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.198 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. juni 2012

Anonym trådstarter

Hihi, jeg kunne ikke lade være

Jeg har følt mig noget så oppustet, og normalt plejer jeg at have en flad mavse, men ja, se... Det skal lige siges at der ikke er helt sikkert, at jeg er gravid, men jeg syntes efterhånden at jeg ligner en og føler mig som en gravid. Det ser ud til, at der desværre er flere end man lige regner med, som er i vildrede på dét punkt, og både kan teste positivt og negativt Øv, altså...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

come2

Anonym skriver:

Jeg har følt mig noget så oppustet, og normalt plejer jeg at have en flad mavse, men ja, se... Det skal lige siges at der ikke er helt sikkert, at jeg er gravid, men jeg syntes efterhånden at jeg ligner en og føler mig som en gravid. Det ser ud til, at der desværre er flere end man lige regner med, som er i vildrede på dét punkt, og både kan teste positivt og negativt Øv, altså...

Jeg vil sige nej

Anmeld

15. juni 2012

come2

Men det kan jo heller ikke ses så tideligt

Anmeld

15. juni 2012

.....

Ummidelbart vil jeg ikke sige at det ligner en gravid mave

Men min mave ser godt nok også gravid ud i løbet af dagen, og det kan man tydeligt se når jeg er slank i forvejen. Så tror folk rent faktisk at jeg er gravid

Anmeld

15. juni 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Men det kan jo heller ikke ses så tideligt

Nej, det kan du have ret i

Jeg burde også "kun" lige være i uge 9, så det er nok en del tydeligere om et par uger... Jeg syntes bare jeg ser mere oppustet ud end jeg plejer

Anmeld

15. juni 2012

Anonym trådstarter

Strawberry skriver:

Ummidelbart vil jeg ikke sige at det ligner en gravid mave

Men min mave ser godt nok også gravid ud i løbet af dagen, og det kan man tydeligt se når jeg er slank i forvejen. Så tror folk rent faktisk at jeg er gravid

Øv, det må virkelig være træls, hvis folk tror man er gravid, og man så bare slet ikke er

Anmeld

15. juni 2012

.....

Anonym skriver:

Øv, det må virkelig være træls, hvis folk tror man er gravid, og man så bare slet ikke er

Ja . Men nu har svigerfamilien osv. vænnet sig til det, så nu laver vi bare lidt sjov med det, når den begynder at bule ud

Anmeld

15. juni 2012

4xGreve

Anonym skriver:

Jeg syntes ikke du ligner en gravid, men det lyder også til at det er alt for tidligt til at man vil kunne se noget... Hvis du er i tvivl om en evt. Graviditet så tag et smut forbi lægen

Anmeld

16. juni 2012

Camilla30

Jeg vil også umiddelbart sige, at det ikke ligner en gravid mave, men vi ved jo ikke hvordan din mave normalt ser ud  Da jeg var i uge 9 følte jeg også meget oppustethed og det er der jo mange gravide der gør, så måske vokser din mave videre, hvem ved

Anmeld

16. juni 2012

Lullaby

Anonym skriver:

Nej, det kan du have ret i

Jeg burde også "kun" lige være i uge 9, så det er nok en del tydeligere om et par uger... Jeg syntes bare jeg ser mere oppustet ud end jeg plejer

Altså jeg var 4 uger henne da jeg opdagede min mave så meget anderledes ud. Nogle kvinder bliver bare meget hurtig oppustet og ser vildt gravide ud. Se her. Da er jeg 6 uger henne.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.