Et lille spørgsmål ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

619 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. april 2009

Maria78

Hej til jer alle

Jeg er gravid 13+2 det er min 3. graviditet men den er helt anderledes en de 2 forgående. Min først er født dec. 02 en pige med krut i og nr. 2 er født juli. 06 han er så en Engel i himlen da han var dødsfødt i uge 23.

Nu er jeg så blevet gravid igen dog med en ny mand og det var ikke lige ventet da han ikke skulle kunne få feler børn hehe men et ønskebarn for os begge da vi havde snakket om at han skulle lappes sammen igen .

Nu til spørgsmålet .... Jeg er bare så ufattelig træt, når jeg er stået op om morgen går der ca 5 timer så er jeg helt færdig og er bare så træt, det har jeg ikke oplevet med de 2 andre .... Alt var perfekt ved nakkefoldsscanningen og ellers er alt fint bortset fra trætheden ....

Andre der har oplevet dette ??

Knuz Maria termin 2. Nov 2009

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2009

Leneur

Det kan godt have noget med alder at gøre. Jeg er 36 år og de første 3 mdr af min graviditet var jeg også bare så træt, så træt men det går over igen og nu hvor jeg er 5 mdr. henne og de faktisk anbefaler at man tager et hvil i løbet af dagen, er det kun noget jeg gør yderst sjældent, så fat mod og nyd at du får lidt alene tid når og hvis du skal hvile dig lidt.

Anmeld

29. april 2009

vanessa

hey...ik godt med din dreng...
Men kender til trætheden...er så ufattelig træt at jeg næste ikke engang kan skrive det her til dig.....før jeg skal have pause og ligge ned...gab..
Føler mig som en på 80 år.....alt gå så langsomt...
Så synes også det mere hårdt denne gang...sådanne havede jeg det ikke med min 1 graviditet......men der er jo også gået 9 år....

Så jeg kender til hvordan du har det ..med trætheden...
Tror bare man må lytte til sin krop og tage de hvil også selvom det godt kan blive ..pænt kedligt

vanessa
2 mdr tilbage....jubii...

Anmeld

29. april 2009

H+S Skjolgborg.

Hej...
Jeg er også gravid igen..
Jeg er så godt nok ikke anden i 7 uge men er også mega træt især min øjne og af og til sløre det..Ale min blodprøver er fine selv min blod % sagde flot mandlig højt på 9,4 blodtrykke også fint på 115/70..
Jeg tro bare man er så træt måske aldre.Måske fordi man har børne manden hjemme osv mere af tænke på ind f.eks 1 gang eller 2 gang og derfor er man mere træt..Bare mit gæt...
Ovvervejer af begynde på jern piller snart hvis det forsætte måske det kan hjælp lidt..Ellers tør jeg ikke tænke på om 4-8 uge hvis trætheden blever værre og værre.Håber jeg dog ikke..
MVH henriette
.

Anmeld

29. april 2009

Lodahl77

Hver graviditet er vidt forskellig!! Du kan og skal, slet ikke sammenligne dem, når du ellsers har det godt.

Jeg var også meget frisk og frejdig v. 1. graviditet, men fødte i uge 22 en død, handicappet pige. Her 2. gang var jeg som dig, træt hele tiden, og kunne sove igen 2 timer efter jeg stod op. Her fødte jeg en velskabt dreng.

Men fat mod, det bliver tit bedre længere hen i graviditeten med trætheden, du er lige i kriseugerne.

Anmeld

29. april 2009

Nanna1985

Er ked at høre med din engel prinsesse pige

Husk at man ikke kan/skal sammenligne ens graviditeter.. Der er ikk en der er ens

Jeg er anden gangs gravid nu og har ALDRIG haft det bedre Jeg er os MØG træt og har brug for at sove til middag hverdag.. Jeg spiser vitamin og jernpiller hver eneste dag.. Det har da hjulpet en smule på trætheden, men igen.. Jeg har os en datter på 2 ½ år, som kræver ALT ens opmærksomhed og man kan ikk som første gang man var gravid bare slappe af.. Nej man har lige et barn , der vil have ens opmærksomhed.. Så på den måde bliver man os mere træt end vanlig

Forsætter det eller du bliver svimmel er andet, så tag til læge og få målt dit blodtryk og tage din blodprocent..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.