Bobler??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. juni 2012

Line8700

Hvornår mærkede i bobler for første gang? For tror nemlig at jeg lige har mærket dem. Det føltes som om der var noget der kildede på indersiden af maven. Og lige som om det løb lidt opad. er 13+5 i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

OktoberMor

Line8700 skriver:

Hvornår mærkede i bobler for første gang? For tror nemlig at jeg lige har mærket dem. Det føltes som om der var noget der kildede på indersiden af maven. Og lige som om det løb lidt opad. er 13+5 i dag

Tror jeg mærkede dem omkring uge 15.. ;-) Så det passer meget godt med hvad du siger, jeg syntes nu også det kunne mærkes som skulle man slå en prut.

Anmeld

15. juni 2012

Mother-love

Det kan sagtens være de der bobler. Lyder sådan. Det var ikke noget jeg mærkede sådan rigtigt til. Og første gang jeg mærkede det var jeg omkring uge 30

Anmeld

15. juni 2012

Misser1989

Hej

Jeg er HELT sikker på at jeg har mærket bobler flere gange i dag.. Hos mig føles det lidt som en boble, der springer, kilder lidt.. Svært at forklare. Men er ikke i tvivl, for det føles slet ikke sådan, når det bare er luft.. og det er lige der hvor baby ligger, at det kommer.. Er 12+4 i dag. og 2 gangs. gravid. Sidste gang kunne jeg mærke det i uge 15, og man kunne mærke det uden på maven i uge 16-17 stykker

Anmeld

15. juni 2012

Line8700

Ihh nu bliver jeg helt glad. Synes at alt det her er så spændende. Og så at man har "mærket" baby for første gang.

Tak for svar.

Anmeld

16. juni 2012

Camilla30

Jeg mærkede bobler første gang i uge 12, lige præcis som du beskriver, en kildende fornemmelse inde under huden der ligesom løber op ad. Jeg har aldrig i min liv mærket noget lignende og sammenlignede det på ingen måde med en prut, det føles helt anderledes end det for mig. Vidste det var et tegn fra baby og blev glad ligesom du også er det nu - og så vil man bare gerne mærke det igen og igen, jeg har mærket bobler tre gange indenfor de sidste 14 dage, fed fornemmelse God weekend

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.