Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej med jer Har den sidste times tid haft nogle sammentrækninger i hele underlivet og maven bliver helt hård De er ikke regelmæssige, de kommer nogle gange med 3-4 min imellem og andre gange med 10-15 min imellem, så der er nok lang vej endnu, men de er der Læste en der skrev herinde, at hvis de blev ved selvom man lagde sig ned, så var det vist rigtig nok (hvis nogen gætter hvem jeg er, så ikke et ord på facebook )
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej med jer Har den sidste times tid haft nogle sammentrækninger i hele underlivet og maven bliver helt hård De er ikke regelmæssige, de kommer nogle gange med 3-4 min imellem og andre gange med 10-15 min imellem, så der er nok lang vej endnu, men de er der Læste en der skrev herinde, at hvis de blev ved selvom man lagde sig ned, så var det vist rigtig nok (hvis nogen gætter hvem jeg er, så ikke et ord på facebook )
puster masser af vestøv i din retning.
wee lyder da som veer God fødsel Håber alt kommer til at gå godt
livhemdrup skriver: puster masser af vestøv i din retning.
onlyme skriver: wee lyder da som veer God fødsel Håber alt kommer til at gå godt
Anonym skriver: Så skal de bare blive ved og ikke gå i sig selv igen Gider ikke de snydeveer
Så skal de bare blive ved og ikke gå i sig selv igen Gider ikke de snydeveer
Puster en masse vestøv i din retning
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128