Hej, som jeg skrev for et par dage siden har min datter lagt bleen.
I går var første dag i børnehaven efter ferie - og uden ble

Jeg havde ringet ned og talt med en medhjælper, dog på en anden stue dagen før og havde fået at vide at vi bare skulle aflevere lillepigen i undertøj og med en masse skiftetøj.
Det er min mand der afleverer og bliver mødt med en vis skepsis fra den mandlige pædagog. 'Om det var os der bare havde taget bleen fra vores datter?' og ting i den dur. Inden min mand bliver færdig med at aflevere har vores datter et uheld og min mand skifter tøjet.
Jeg fik så fortalt at hun havde yderligere et uheld ca. 20 minutter senere og hun derfor får ble på da de skal afsted på tur.
En af medhjælperne tager så bleen af hende da de kommer hjem efter ca. 2 timer og den er tom. Resten af dagen forløber uden uheld med hjælp fra medhjælperen, der er obs på at vores datter kommer på toilettet.

I morges da min mand vil aflevere igen uden ble bliver han mødt af den mandlige pædagog, der siger 'nå, det gik jo ikke så godt igår' hvortil min mand svarer 'jamen der var da kun de to uheld i løbet af hele dagen'.
Pædagogen vender så åbenbart på en tallerken og siger så 'det gik jo også fint igår'.

What to do? Hvordan kommer vi videre herfra - vi har en pige, der gerne vil være fri for bleen, men skal have lidt hjælp med at komme på toilettet i tide og en pædagog, der synes det er træls med en 3½-årig, der kommer til at tisse i bukserne af og til. Pigen vælger troligt at fortsætte uden ble når hun bliver spurgt og er så stolt af at have underbukser på - det er mine underbukser og ikke NN's som hendes bedste ven hedder.
Medhjælperen synes at når bleen er væk, så er bleen væk.
Har i nogensinde oplevet et barn der gået fra ble til blefri uden uheld? I mine øjne føler jeg at de skal hjælpe hende, når hun selv er indstillet på at være blefri.
Er det forkert af os at fortsætte med at sende hende afsted uden ble og forvente at de hjælper hende med at komme på toilettet?
Kom med jeres kommentarer og input please