Kender i det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. juni 2012

Guldimaven

Lige efter min fødsel, og frem til 3 dagen ca.. var jeg overbevist om, at det her, det gjorde jeg ALDRIG igen!! Fordi det gjorde så NAS!

Men allerede nu, en uge efter.. Er jeg fuldstændig overbevist om at jeg helt klart skal prøve det igen, og min søn ikke bliver enebarn, fordi f*ck det er egentligt fedt at føde!!! Men nu kan jeg heller ikke genkalde smerten helt præcist, kan bare huske det gjorde meget ondt!

Andre der havde det sådan??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jep! Jeg er totalt skruk!!!!

Anmeld

15. juni 2012

CaWi

Nu havde jeg en super fødsel, hvor jeg kun fik lidt morfin tidligt i forløbet for at slappe bedre af. Ellers klarede jeg det uden noget og fik kun en meget lille bristning, der ik krævede jeg skulle syes.
Så allerede en uge efter jeg havde født, kunne jeg godt ha gået i gang med at lave nr 2
Men så er det godt jeg har en mand der lige for mig til at indse, at jeg jo faktisk af og til synes det er lidt hårdt når først barnet er der

Men jeg skal helt klart have flere børn.

Anmeld

15. juni 2012

Guldimaven

CAWI skriver:

Nu havde jeg en super fødsel, hvor jeg kun fik lidt morfin tidligt i forløbet for at slappe bedre af. Ellers klarede jeg det uden noget og fik kun en meget lille bristning, der ik krævede jeg skulle syes.
Så allerede en uge efter jeg havde født, kunne jeg godt ha gået i gang med at lave nr 2
Men så er det godt jeg har en mand der lige for mig til at indse, at jeg jo faktisk af og til synes det er lidt hårdt når først barnet er der

Men jeg skal helt klart have flere børn.

jeg fik heller ingen smertestillende overhovedet og havde også en rigtig god fødsel..  Min søn er også en uge + 1 dag, og nu ved jeg, at jeg skal have flere, men jeg ved også det ikke skal være lige nu..

Anmeld

15. juni 2012

Guldimaven

rikkeregnbue skriver:

Jep! Jeg er totalt skruk!!!!

hehe, ved ikke om man kan kalde mig skruk.. Men er i en lykkelig boble hvor jeg syntes at det, at føde børn er det bedste i hele verden og tiden der efter er lige så god!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.