Hvor mange af jer bruger stofble til jeres barn/børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2012

Drømme

grinny skriver:

Har læst rigtig meget om det og når vi en gang får børn skal vi helt sikkert bruge stofbleer 

HVor er det fedt

Ville ønske jeg havde gjort det fra starten af..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

grinny

Drømme skriver:

HVor er det fedt

Ville ønske jeg havde gjort det fra starten af..

Det er også kun pga. alle de stofble debatter der har været herinde. I starten tænkte jeg, arhg rolig nu  Men så begyndte jeg at læse og nu forstår jeg hvorfor!

Anmeld

24. juli 2012

Drømme

grinny skriver:

Det er også kun pga. alle de stofble debatter der har været herinde. I starten tænkte jeg, arhg rolig nu  Men så begyndte jeg at læse og nu forstår jeg hvorfor!

FAntastisk

Havde det selv på samme måde. Men blev også ret tændt på ideen efter at have læst en del om det.

Kæresten syntes jeg var tosset, men altså, nu er han selv helt med på den, og tror også han er glad for dem (især papirindlægget, så han ikke skal have med afføringen at gøre )

Du kan bare skrive hvis du har nogen spørgsmål

Anmeld

24. juli 2012

grinny

Drømme skriver:

FAntastisk

Havde det selv på samme måde. Men blev også ret tændt på ideen efter at have læst en del om det.

Kæresten syntes jeg var tosset, men altså, nu er han selv helt med på den, og tror også han er glad for dem (især papirindlægget, så han ikke skal have med afføringen at gøre )

Du kan bare skrive hvis du har nogen spørgsmål

Jeg skal også lige have kæresten med på ideen, men det kommer nok når der kommer en baby 

Tak for tilbuddet, der kommer nok en MASSE spørgsmål til den tid

Anmeld

24. juli 2012

Drømme

grinny skriver:

Jeg skal også lige have kæresten med på ideen, men det kommer nok når der kommer en baby 

Tak for tilbuddet, der kommer nok en MASSE spørgsmål til den tid

Her blev aftalen, at jeg står for tøjvasken, så var min kæreste ret overbevist

Selvfølgelig også andet end det, men det var det sidste, og det var det der fik ham heelt overtalt

Havde jeg haft stofbleer fra starten havde jeg nok købt disse 

De har den helt perfekte størrelse til nyfødte Jeg har haft dem i hånden og synes de er så lækre.. Men altså, Sophia er for længst vokset ud af dem Hun vejer 6 kg nu..

Anmeld

24. juli 2012

grinny

Drømme skriver:

Her blev aftalen, at jeg står for tøjvasken, så var min kæreste ret overbevist

Selvfølgelig også andet end det, men det var det sidste, og det var det der fik ham heelt overtalt

Havde jeg haft stofbleer fra starten havde jeg nok købt disse 

De har den helt perfekte størrelse til nyfødte Jeg har haft dem i hånden og synes de er så lækre.. Men altså, Sophia er for længst vokset ud af dem Hun vejer 6 kg nu..

Det er en jungle at finde rundt i, men den ser god ud og så er den ikke vildt dyr

Anmeld

24. juli 2012

Drømme

grinny skriver:

Det er en jungle at finde rundt i, men den ser god ud og så er den ikke vildt dyr

Hehe, helt enig

Kan anbefalde en prøvepakke. Så er det muligt at få bleerne i hænderne og lige prøve sig frem før man beslutter sig for noget

Det var sådan vi fandt "vores bleer"

Anmeld

24. juli 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Amandas-mor skriver:

Hvad suger bedst efter din erfaring AIO eller lommebleer?

Vi bruger lommebleer til Amanda, men er nu oppe på et indlæg og to boostere for at det holder tæt. Hun tisser bare så meget. Hun kan ikke engang holde tæt i købe bleerne. Det er helt vildt

Lommebleer af de to suger bedst, da man jo kan booste lommebleer er det hvad vi bruger om dagen.

Om natten bruger vi formsyet med uld over som er en ble der suger hele vejen igennem og derved er en god ble til langtidsbrug.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.