Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Aniteb skriver: Det er nemlig det... Jeg nåede da at tabe mig 15 kg, inden rygraden forsvandt... Den har jeg så bare ikke fundet igen..
Det er nemlig det... Jeg nåede da at tabe mig 15 kg, inden rygraden forsvandt... Den har jeg så bare ikke fundet igen..
Jg vil også gerne have en kopi
vip-km@os.dk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har faktisk en fra da jeg var medlem af slankedoktor... Skal jeg scanne den ind og sende den til dig??
Må jeg være så fræk og spørge om du stadig deler ud af den ? Jeg kunne godt tænke mig en god, og fornuftig kostplan..
Min mail hedder: Laura_hansen@post.cybercity.dk
En mail, så sender jeg. så den lige
Laura. skriver: Må jeg være så fræk og spørge om du stadig deler ud af den ? Jeg kunne godt tænke mig en god, og fornuftig kostplan.. Min mail hedder: Laura_hansen@post.cybercity.dk
sendt
Carina:-) skriver: Jg vil også gerne have en kopi vip-km@os.dk
Aniteb skriver: sendt
Aniteb skriver: Jeg har faktisk en fra da jeg var medlem af slankedoktor... Skal jeg scanne den ind og sende den til dig??
Den kunne jeg også godt tænke mig pkjsyd@hotmail.com
ano14316 skriver: Det er bare super flot at du gider at sidde og sende til alle mulige.. Jeg vil også meget gerne have en kopi (måske en af de andre der gider at sende så du ikke behøver?)ano14316@gmail.com
Det er bare super flot at du gider at sidde og sende til alle mulige.. Jeg vil også meget gerne have en kopi (måske en af de andre der gider at sende så du ikke behøver?)ano14316@gmail.com
Piva skriver: Den kunne jeg også godt tænke mig pkjsyd@hotmail.com
Sendt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128