Ble under blebadebukser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.479 visninger
11 svar
2 synes godt om
29. april 2009

Tynen

Hvis man giver barnet blebukser på (Ligesom dem på billedet), skal de så stadig have en badeble indenunder til at suge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2009

Valle81

Hmm, jeg ved det faktisk ikke, men jeg ville gøre det, for hvis de kommer til at lave puha så flyder det bare let rundt over alt, så er det rart at have noget at holde på det

Det er ikke så sjovt at stå i vandet, med en ring af puha om sig.................lidt pinligt..............og ja har prøvet det Jeg min datter, min kæreste og hans søn var i svømmehallen. Søn ikke 3 år endnu og har sådan en badeble på og badebukser. Så siger jeg, hmm, hvad er det der er i vandet, og så nærmest kommer jeg til at råbe, nej det er søn der har lavet.... og vi fløj op og ud, og det var den tur i svømmehallen

Anmeld

29. april 2009

Janep

Valle81 skriver:

Hmm, jeg ved det faktisk ikke, men jeg ville gøre det, for hvis de kommer til at lave puha så flyder det bare let rundt over alt, så er det rart at have noget at holde på det

Det er ikke så sjovt at stå i vandet, med en ring af puha om sig.................lidt pinligt..............og ja har prøvet det Jeg min datter, min kæreste og hans søn var i svømmehallen. Søn ikke 3 år endnu og har sådan en badeble på og badebukser. Så siger jeg, hmm, hvad er det der er i vandet, og så nærmest kommer jeg til at råbe, nej det er søn der har lavet.... og vi fløj op og ud, og det var den tur i svømmehallen

ja det skal man
Ihvertfald i vores svømmehal

Anmeld

29. april 2009

novembermor

Jeg ved ikke lige med den type, men vi har haft brugt badebukser 'med beholder'. Du ved det her stof hvor der ikke kan komme afførring igennem.
Det har fungeret fint og vi har ikke brugt badebleer, da jeg synes de bliver tunge og våde (her tænker jeg specielt på ferie sydpå).

Der er en svømmehal i Farum, der ikke vil have at man bruge badebleer, men badebukser, da de holder bedre på afføring.
Vi gav vores dengang 7 måneder gamle datter badebukser på og lod lige livredderen tjekke om de var okay, da jeg syntes de sad for løst.
De var helt fine bare vi lige gav dem at par sting i benene inden vi kom næste gang så de sad til, så vi har aldrig brugt badebleer, men kun badebukser.
Vi har på det sidste brugt ImseVimse badebukser og de er rigtig gode.
Håber at du kan bruge mit svar og at det ikke blev for kringlet.
God svømmetur.

Anmeld

29. april 2009

tascia

vi bruger altid rigtige badebleer fraapampers, huggies etc., tanken om der skulle komme noget ud i hele vandet tiltrækker ikke lige :-)

ja de er lidt dyrer, men så tit er det jo heller ikke man bruger dem

//Natascia

Anmeld

29. april 2009

LotteGabriella

novembermor skriver:

Jeg ved ikke lige med den type, men vi har haft brugt badebukser 'med beholder'. Du ved det her stof hvor der ikke kan komme afførring igennem.
Det har fungeret fint og vi har ikke brugt badebleer, da jeg synes de bliver tunge og våde (her tænker jeg specielt på ferie sydpå).

Der er en svømmehal i Farum, der ikke vil have at man bruge badebleer, men badebukser, da de holder bedre på afføring.
Vi gav vores dengang 7 måneder gamle datter badebukser på og lod lige livredderen tjekke om de var okay, da jeg syntes de sad for løst.
De var helt fine bare vi lige gav dem at par sting i benene inden vi kom næste gang så de sad til, så vi har aldrig brugt badebleer, men kun badebukser.
Vi har på det sidste brugt ImseVimse badebukser og de er rigtig gode.
Håber at du kan bruge mit svar og at det ikke blev for kringlet.
God svømmetur.

Daniella har heller ikke ble i hendes badedragt. Den er også med specielt "plastikstof" og elastikkanter i livet og benene, så der ikke kan ryge nogen pupu ud desuden har jeg fået at vide af babysvømningsinstruktøren at en baby YDERST SJÆLDENT laver pupu imens de er i vandet!!!!!

Anmeld

29. april 2009

LotteGabriella

LotteGabriella skriver:

Daniella har heller ikke ble i hendes badedragt. Den er også med specielt "plastikstof" og elastikkanter i livet og benene, så der ikke kan ryge nogen pupu ud desuden har jeg fået at vide af babysvømningsinstruktøren at en baby YDERST SJÆLDENT laver pupu imens de er i vandet!!!!!

Her er et eksempel på en sådan badedragt jeg har beskrevet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. april 2009

Bastian

Ja, jeg ville komme ble under. Jeg hader, når de er nødt til at lukke børnebassinet pga et "uheld", så selvom det måske er dobbeltsikring, ville jeg give begge dele på.

Anmeld

29. april 2009

LotteGabriella

- skriver:

Blebadebukser og blebadedragt skal der ikke ble eller badeble under...

Den skal bare lukke tæt i benene

det er jeg også kommet frem til desuden så bliver bleen så tung og Daniella har ikke lavet noget som helst endnu og nu har hun da gået til babysvømning i 8 måneder

Anmeld

29. april 2009

Balderson

LotteGabriella skriver:

Min søn har også disse badebukser med plastikstof som Daniella beskriver og i vores svømmehal er det det bedste har vi fået at vide..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.