Når man bare ik syntes man selv er særlig pæn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. juni 2012

Anonym trådstarter

Så det faktisk svært at sku føle sig yndig i al det flotte udstyr, kjole m.m. når man ik ser sig selv som smuk eller fin.....

Ej, hvor er det træls - og hvordan vælger man brudefrisure når ens "paryk" ligner noget der sku ha været brændt i brændeovnen i 1800-talllet?

Ens fødder kan slet ikke magte opgaven om højhælede mere efter man er blevet mor...

Ens dansehåndtag vil tilsyneladende ikke samarbejde og da slet ikke i et korset af en prinsessekjole.....

Også er man jo bare en blegsmåfed dansker.....

Hmm.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

AnonymAnonym

Anonym skriver:

Så det faktisk svært at sku føle sig yndig i al det flotte udstyr, kjole m.m. når man ik ser sig selv som smuk eller fin.....

Ej, hvor er det træls - og hvordan vælger man brudefrisure når ens "paryk" ligner noget der sku ha været brændt i brændeovnen i 1800-talllet?

Ens fødder kan slet ikke magte opgaven om højhælede mere efter man er blevet mor...

Ens dansehåndtag vil tilsyneladende ikke samarbejde og da slet ikke i et korset af en prinsessekjole.....

Også er man jo bare en blegsmåfed dansker.....

Hmm.....

Alle mennesker er smukke! OG DET ER DU OGSÅ!!

Du skal forgude din krop, tænk hvad den har og kan præstere! Ja du har født, og kroppen er måske ikke liiige så fast mere, og ja der sidder måske lidt på håndtagne og måske har man svært ved det med stilletter. Men hva så! Du skal giftes med en mand der elsker alt det du er! I hans øjne er du den perfekte! Jeg syntes du skal stille dig foran et spejl og fortælle dig selv, at du er smuk som du er! Og kigge dig selv i øjne OG ikke mindst mene det! jeg ved det er akavet at kigge sig selv i øjne og tale til sig selv! men grunden til du skal gøre det, er at det virker!!!  håber du fandt lidt trøst i mine ord

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.