Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kan godt forstå at du glæder dig
Så spændende!
AnnaKJ skriver: Nu har jeg kun 14 dage til termin Det er altså bare ikke lang tid - Tiden er fløjet afsted og gør det nok også lige til jeg føder Hvor er det skønt! Ville ikke så meget med indlægget, bare glæde mig over at jeg snart har baby i armene
Nu har jeg kun 14 dage til termin Det er altså bare ikke lang tid - Tiden er fløjet afsted og gør det nok også lige til jeg føder Hvor er det skønt! Ville ikke så meget med indlægget, bare glæde mig over at jeg snart har baby i armene
Jep - også mig... Nu kan det ske når som helst, det er altså bare en VILD følelse at være nået hertil... Tillykke til os og lad os håbe, at de små snart melder deres ankomst... KRAM
pøj pøj
Uhh det er jo lige om snart du får lov at holde endnu en lækker lille pige i armene..
SØS skriver: Jep - også mig... Nu kan det ske når som helst, det er altså bare en VILD følelse at være nået hertil... Tillykke til os og lad os håbe, at de små snart melder deres ankomst... KRAM
Så dejligt at tiden nærmer sig hastigt! Og meget spændene! Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128