Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
piadas skriver: Ja, der går busser hertil, så det er ikke noget problem! Jeg bruger aldrig selv offentlig transport, så jeg må indrømme, at jeg ikke er inde i det, men der går tog til Viborg, og så kan man tage bussen derfra. Er du godt nok frisk på en tur helt fra Kbh.?! (Du er selvfølgelig velkommen)
Ja, der går busser hertil, så det er ikke noget problem!
Jeg bruger aldrig selv offentlig transport, så jeg må indrømme, at jeg ikke er inde i det, men der går tog til Viborg, og så kan man tage bussen derfra.
Er du godt nok frisk på en tur helt fra Kbh.?! (Du er selvfølgelig velkommen)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Denisep skriver: Hehe lavede lige en rejseplan og hvis det skulle være kl ti skulle vi hjemmefra kl 01.37 om natten:p så der er nok tanden for langt
Hehe lavede lige en rejseplan og hvis det skulle være kl ti skulle vi hjemmefra kl 01.37 om natten:p så der er nok tanden for langt
Hehe, tænkte det nok! Vi har vel knap 4 timers kørsel i bil til Kbh + pauser!
piadas skriver: Hehe, tænkte det nok! Vi har vel knap 4 timers kørsel i bil til Kbh + pauser!
Er I ved at have stemt, eller er der stadig nogle, der ikke har fået kigget i kalenderen og sat krydser, så vi kan få sat en dato?
Har også stemt blank. Vi har ferie i de uger og skal forhåbentligt flytte ind i vort "nye" hus, så det bliver spontant hvis jeg kommer. Og hvis ikke huset når at blive færdigt skal vi jo finde ud af hvor vi så skal være
AG
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128