Afstemning om besøg hos mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2012

Pinkrose

piadas skriver:

Ja, der går busser hertil, så det er ikke noget problem!

Jeg bruger aldrig selv offentlig transport, så jeg må indrømme, at jeg ikke er inde i det, men der går tog til Viborg, og så kan man tage bussen derfra.

Er du godt nok frisk på en tur helt fra Kbh.?! (Du er selvfølgelig velkommen)

Jeg vil ihvertfald lige undersøge hvor langt der er vil bare super gerne møde jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

Pinkrose

piadas skriver:

Ja, der går busser hertil, så det er ikke noget problem!

Jeg bruger aldrig selv offentlig transport, så jeg må indrømme, at jeg ikke er inde i det, men der går tog til Viborg, og så kan man tage bussen derfra.

Er du godt nok frisk på en tur helt fra Kbh.?! (Du er selvfølgelig velkommen)

Hehe lavede lige en rejseplan og hvis det skulle være kl ti skulle vi hjemmefra kl 01.37 om natten:p så der er nok tanden for langt

Anmeld

17. juni 2012

piadas

Denisep skriver:

Hehe lavede lige en rejseplan og hvis det skulle være kl ti skulle vi hjemmefra kl 01.37 om natten:p så der er nok tanden for langt

Hehe, tænkte det nok! Vi har vel knap 4 timers kørsel i bil til Kbh + pauser!

Anmeld

17. juni 2012

Pinkrose

piadas skriver:

Hehe, tænkte det nok! Vi har vel knap 4 timers kørsel i bil til Kbh + pauser!

Puha det ikk sådan en dags tur man lige tager spontant og har desværre ikke bil ellers tror jeg bestemt st eg havde taget afsted

Anmeld

17. juni 2012

Elvers

Otto og jeg vil gerne komme, hvis det kan passe ind har dog stemt blankt, for det bliver nok ret spontant, hvis vi kommer... Der er familiebesøg i de uger, så jeg ved ikke, om det kommer til at passe men det kunne jo være hyggeligt!!

Anmeld

19. juni 2012

piadas

Er I ved at have stemt, eller er der stadig nogle, der ikke har fået kigget i kalenderen og sat krydser, så vi kan få sat en dato?

Anmeld

21. juni 2012

Marco2

Har også stemt blank. Vi har ferie i de uger og skal forhåbentligt flytte ind i vort "nye" hus, så det bliver spontant hvis jeg kommer. Og hvis ikke huset når at blive færdigt skal vi jo finde ud af hvor vi så skal være

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.