? om smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

619 visninger
16 svar
0 synes godt om
15. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg er gravid for 2 gang, dog kun i uge 6-7.

Jeg vågnede i nat med smerter, som hvis man havde menstration. Det varede en halv time, og gjorde faktisk pænt ondt.

Bør jeg bekymre mig?

Idag har der intet været, frygter bare, at det kommer igen i nat.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Jeg er gravid for 2 gang, dog kun i uge 6-7.

Jeg vågnede i nat med smerter, som hvis man havde menstration. Det varede en halv time, og gjorde faktisk pænt ondt.

Bør jeg bekymre mig?

Idag har der intet været, frygter bare, at det kommer igen i nat.

Det kan være ligamenterne der strækker sig Det må man jo forvente sker hurtigere 2. gang end første når kroppen godt ved hvad den skal

Bløder du ik, tror jeg ik der er noget at være bekymret over Prøv med en varmepude i nat hvis det kommer igen

Anmeld

15. juni 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Det kan være ligamenterne der strækker sig Det må man jo forvente sker hurtigere 2. gang end første når kroppen godt ved hvad den skal

Bløder du ik, tror jeg ik der er noget at være bekymret over Prøv med en varmepude i nat hvis det kommer igen

Tak for dit svar.

Nej jeg bløder ikke, og har heller ikke ondt nu. Kan da godt mærke undelivet arbejder , men ikke med smerter som i nat

Anmeld

15. juni 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Tak for dit svar.

Nej jeg bløder ikke, og har heller ikke ondt nu. Kan da godt mærke undelivet arbejder , men ikke med smerter som i nat

Jeg synes en varmepude er guld værd gennem hele graviditeten, brugte især min flittigt i starten.. Kunne ligefrem mærke musklerne stå og pulsere

Anmeld

15. juni 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Jeg synes en varmepude er guld værd gennem hele graviditeten, brugte især min flittigt i starten.. Kunne ligefrem mærke musklerne stå og pulsere

Ja det er da garanteret fordi det er 2 gang jeg er gravid, jeg syns også allerede man kan ane en lille mave

En varmepude må skaffes

Anmeld

15. juni 2012

Mother-love

Jeg led meget af ligamentsmerter i min graviditet. Og jeg gjorde det at jeg brugteen varme pude når det var rigtig slemt. Samt tog jeg et par panodiler
Og tror ikke du skal være bekymret.

Anmeld

15. juni 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Ja det er da garanteret fordi det er 2 gang jeg er gravid, jeg syns også allerede man kan ane en lille mave

En varmepude må skaffes

Bruger stadig min nu 39+2 når plukveerne er værst

Anmeld

15. juni 2012

Anonym trådstarter

michelledam skriver:

Jeg led meget af ligamentsmerter i min graviditet. Og jeg gjorde det at jeg brugteen varme pude når det var rigtig slemt. Samt tog jeg et par panodiler
Og tror ikke du skal være bekymret.

Åhh mange tak for dit svar, det beroligede mig lidt.

Man er jo så nervøs for om baby blir derinde.

Troede ikke man måtte spise panodil

Anmeld

15. juni 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Bruger stadig min nu 39+2 når plukveerne er værst

du er tæt på så

Anmeld

15. juni 2012

Team Putte

Anonym skriver:

du er tæt på så

Hehe ja Varmepuden er oz god til ryggen når man har haft en lang dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.