Eva og andre som vil/eller læser psyk....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

648 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. april 2009

Rasmine

Jeg har i et svagt øjeblik overvejet at læse videre.
Har tjekket Århus Uni. ud for kandidaten i psyk.
Men kan ikke hitte ud af om en pæd.bach. rækker til at komme ind på studiet.
Jeg har mailet uni. og fået mail tilbage om at jeg kan kontakte studiekontoret, men altså....
Vil lige høre andre om I ved noget om jeg kan tage en 2 årig psyk.udd. i forlængelse af min pæd.udd?
Er det karakterer de kigger på, eller...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg læser kandidaten på Psykologi i Århus, men jeg mindes ikke at have mødt "pædagoger" på den del af uddannelsen, desværre. Men ring til studieadministrationen og hør ad

Anmeld

29. april 2009

Anja

Umiddelbart tror jeg at du skal læse det på Danmarks Pædagogiske Universitet i stedet for alm universitet ....

Sådan er det i al fald, når man er lærer og gerne vil læse videre til can pæd eller can psyk.

Anmeld

29. april 2009

Balderson

Anja skriver:

Umiddelbart tror jeg at du skal læse det på Danmarks Pædagogiske Universitet i stedet for alm universitet ....

Sådan er det i al fald, når man er lærer og gerne vil læse videre til can pæd eller can psyk.

Jeg tror alså også du skal på DK pæd. uni for at læse det..

Ellers så skal du læse i længere tid og starte forfra på et alm. uni..

Anmeld

10. maj 2009

Tikki

Halløj -du har sikkert fundt ud af det Bacon, men jeg kan lige fortælle, at jeg er pædagog og snart også er can. pæd i pædagogisk psykologi. Hvis du vil være psykolog, skal du på universitet og læse psykologi (det tager 5-7 år), men hvis du vil være konsulent eller underviser indenfor den pædagogiske/psykologiske verden, kan du godt bruge din pædagoguddannelse og så tage den 2 åriget uddannelse til can. pæd i pædagogisk et et eller andet på Danmarks pædagogiske universitetsskole (se dpu.dk).

Anmeld

10. maj 2009

Rasmine

Jeanette skriver:

Halløj -du har sikkert fundt ud af det Bacon, men jeg kan lige fortælle, at jeg er pædagog og snart også er can. pæd i pædagogisk psykologi. Hvis du vil være psykolog, skal du på universitet og læse psykologi (det tager 5-7 år), men hvis du vil være konsulent eller underviser indenfor den pædagogiske/psykologiske verden, kan du godt bruge din pædagoguddannelse og så tage den 2 åriget uddannelse til can. pæd i pædagogisk et et eller andet på Danmarks pædagogiske universitetsskole (se dpu.dk).

Fanks, vender lige tilbage hvis jeg går videre med det, Miss Jeanette.
Jeg ved ´jo hvor du er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.