Det der med at sove i barnevogn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.762 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. juni 2012

EKBJ

Min lille dreng på godt 6 uger vil bare ikke sove uden for i barnevognen.. Han falder i søvn i barnevognen når jeg er ude og gå med ham, men når vi så kommer hjem og jeg stiller vognen fra mig vågner han igen efter 5-10 minutter.

Hvorfor vil han bare ikke sove udenfor??? Nogle gode råd.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

Frøken J.

EKBJ skriver:

Min lille dreng på godt 6 uger vil bare ikke sove uden for i barnevognen.. Han falder i søvn i barnevognen når jeg er ude og gå med ham, men når vi så kommer hjem og jeg stiller vognen fra mig vågner han igen efter 5-10 minutter.

Der er jo heller ingen der siger han SKAL sove ude i barnevognen Hvis han sover bedre i sin sneg, så lad ham det Rose har aldrig gidet sove ude i vognen, så hun har bare sovet inde i sin tremmeseng. Det er faktisk først nu her som 8 mdr gammel da vi købte klapvogn, at hun gider sove udenfor. Det er ikke et problem - Der er ingen regel der dikterer børn partout skal sove ude, hvis ikke de trives med det

Anmeld

15. juni 2012

anynom

EKBJ skriver:

VTiVihhahanssosovMin lille dreng på godt 6 uger vil bare ikke sove uden for i barnevognen.. Han falder i søvn i barnevognen når jeg er ude og gå med ham, men når vi så kommer hjem og jeg stiller vognen fra mig vågner han igen efter 5-10 minutter.

Vil han sove inde? Danmark er faktisk et af de eneste lande i verden som praktiserer det her med at sove ude og der er ingen belæg for at det skulle være bedre

Anmeld

15. juni 2012

L&V

EKBJ skriver:

Går du ham altid i søvn for så er det garanteret derfor.. Han mærker jo at bevægelsen stopper og det "forskrækker" ham nok.. Hvor sover han ellers når du ikke kan få ham til at sove i barnevognen?

Anmeld

15. juni 2012

EKBJ

Frøken J. skriver:

Der er jo heller ingen der siger han SKAL sove ude i barnevognen Hvis han sover bedre i sin sneg, så lad ham det Rose har aldrig gidet sove ude i vognen, så hun har bare sovet inde i sin tremmeseng. Det er faktisk først nu her som 8 mdr gammel da vi købte klapvogn, at hun gider sove udenfor. Det er ikke et problem - Der er ingen regel der dikterer børn partout skal sove ude, hvis ikke de trives med det

Vil bare meget heller han sover ude når vi er her ved min mor, for hun har katte og har ikke lyst til at de skal ligge oppe i liftet osv.. hvis jeg nu ikke lige opdager det 

Anmeld

15. juni 2012

EKBJ

Månsson skriver:

Går du ham altid i søvn for så er det garanteret derfor.. Han mærker jo at bevægelsen stopper og det "forskrækker" ham nok.. Hvor sover han ellers når du ikke kan få ham til at sove i barnevognen?

Nej det gør jeg ikke  i starten blev han bare lagt ud.. men nu er jeg nødt til at ligge ham til at sove på faste tidspunkter ellers bliver han for træt og så bliver han så pylret

Normalt sover han bare i sin lift, men som jeg skrev til en anden så er vi hos min mor og hun har katte derfor vil jeg gerne have ham ud.. 

Anmeld

15. juni 2012

Maja_4000

Tror det er fordi han er blevet vant til at vognen skal bevæge sig når han ligger i den

Anmeld

15. juni 2012

cdinesen

Havde samme problem med min datter i den alder, men problemet løste sig selv stille og rolig. Blev ved med at lægge hende ud og efter en uges tid som hun 4 timers middagslur uden for.

Anmeld

15. juni 2012

L&V

EKBJ skriver:

Nej det gør jeg ikke  i starten blev han bare lagt ud.. men nu er jeg nødt til at ligge ham til at sove på faste tidspunkter ellers bliver han for træt og så bliver han så pylret

Normalt sover han bare i sin lift, men som jeg skrev til en anden så er vi hos min mor og hun har katte derfor vil jeg gerne have ham ud.. 

Hva så med at lade ham falde i søvn i liften også liste ham ud.. Ved godt de kloge siger man ikke må flytte sovende børn men det ku jo være han fandt ud af at det ikke var så skidt endda

Anmeld

15. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Det gad Ida heller ikke, så til sidst gav jeg op og puttede hende indenfor. Nu hvor hun er næsten 5 mdr sover hun MEGET hellere i barnevognen.

Kan være det er det samme med din lille dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.