Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sas1990 skriver: okay men var det ikke neutral tøj effter nakkefolds?
okay men var det ikke neutral tøj effter nakkefolds?
Jo, men jeg mener at de fleste farver kan bruges til både drenge og piger. Og kan bare ikke lide lyserød og lyseblå, så det blev der ikke købt noget af.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
modesty skriver: Jo, men jeg mener at de fleste farver kan bruges til både drenge og piger. Og kan bare ikke lide lyserød og lyseblå, så det blev der ikke købt noget af.
okay
Babymor2010 skriver: Jeg begyndte for alvor efter MD-scanningen. Jeg var bange for at der ville ske noget, så jeg ventede
Jeg begyndte for alvor efter MD-scanningen. Jeg var bange for at der ville ske noget, så jeg ventede
ja okay
Angelspot skriver: Jo mest hvidt. Købte ikke så meget inden, men lidt var jeg nødt til at have
Jo mest hvidt. Købte ikke så meget inden, men lidt var jeg nødt til at have
hehe ja okay
Christina9870 skriver: Husk der er lang ventetid på barnevogn, nogen steder helt op til 17 uger!
Husk der er lang ventetid på barnevogn, nogen steder helt op til 17 uger!
okay tak
Carl-Emil's mor skriver: med det samme Og var omkring uge 7 da jeg købte min barnevogn du skal købe når du og din kæreste føler det er den rigtige tid
med det samme
Og var omkring uge 7 da jeg købte min barnevogn
du skal købe når du og din kæreste føler det er den rigtige tid
Laijona Äiti skriver: Vi købte enkelte ting inden også, ting som vi vidste vi gerne ville have uanset hvad.
Vi købte enkelte ting inden også, ting som vi vidste vi gerne ville have uanset hvad.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128